رمز موفقیت در بازی تحت وب کلاب فوتبال من MyFC

You are currently viewing رمز موفقیت در بازی تحت وب کلاب فوتبال من MyFC

چند وقتی هست که بازی تحت وب در اینترنت باب شده و خیلی از کاربران اینترنت را به خود مشغول و حتی بعضی را هم دچار اعتیاد کرده است. از ساخت شهر و قلعه در تراوین و جنگ خان ها گرفته تا نبرد تن به تن در بیت فایت و گلادیتور ها و حتی ساخت کشور متمدن در ای- ریپابلیک. در ماه های اخیر نام های بزرگ بازی های تحت وب با ارایه نسخه فارسی، این بازی ها را در ایران پرطرفدار کرده اند. در کنار سایت های خارجی سایت های ایرانی هم بیکار ننشسته اند و بازی های جالبی هم در ایران طراحی شده است؛ گوییم که برخی از این بازی هم تقریبا کپی بازی های خارجی است اما پیشرفت و توسعه این بازی ها در ایران بسیار خوب بوده است، بازی هایی مثل کلاب فوتبال من و آسمان دژ از این قبیل بازی هستند.

بازی کلاب فوتبال من در سال ۸۸ راه اندازی شد و پس از آن با تبلیغات گسترده در سایت های پربازدیدی مثل میهن بلاگ شروع به عضو گیری کرد، لازم به ذکر است که مدیریت و برنامه نویسی این سایت بر عهده گروه پارس پیک است.

به هر حال از گذشته و تاریخچه این سایت می گذریم و به بررسی چگونگی موفقیت در این بازی می پردازیم.

خود من هم از قدیمی های این سایت هستم که در این سایت اقدام به ایجاد تیم کردم، تیم من در تاریخ ۲۵ تیر ۸۸ در حالی ثبت شد که هنوز سایت کلوب فوتبال من در مراحل توسعه بود و با چیزی که در حال حاضر موجود است به کلی متفاوت بود، در آن زمان  سایت حتی وبلاگ اطلاع رسانی و تالار هم نداشت اما بودند کسانی همه روزه ترکیب تیمشان را تغییر می داند و در جام ها یکه تازی می کردند.
پس از این مقدمه ها حالا وقت آن رسیده که چند آموزش ساده وصدرصد غیر تخصصی را برای شما بیان کنم که مطمئنا این آموزش ها تجربه ی شخصی من است و تنها راه پیروزی نیست و گاها نتیجه عکس هم می دهد.

  • استفاده درست از بازیکنان: به آمار و اطلاعات آن ها دقت کنید و مثل یک مربی کار کشته آن ها را در پست های مختلف قرار دهید، بازیکنان سریع در کناره ها و بازیکنان خشن در مرکز و…
    دکتر و بدنساز حرفه ای بخرید
  • سیستم تیمتان را بر اساس وضعیت هوا و تیم حریف بچینید: قبل از بازی ترکیب تیمتان را تغییر و بر اساس ترکیب تیم حریف  و قدرت تیم مقابل بجینید، مثلا برای مقابله با تیم های قوی تر از سیستم های تهاجمی استفاده نکنید و حتی المقدور از سیستم یکسان با تیم حریف استفاده نکنید و با سیستمی دیگر فضا های تیم حریف را ببندید.
  • یک سیستم مبنا داشته باشید: بازیکنان با قرار گرفتن در پست های مختلف توانایی های متفاوتی دارند و این یک نقطه ضعف محسوب می شود، بازیکنانتان را در پست هایی که با آمار و توانیشان هم خوانی دارد بگذارید.
  • تمرین: بازیکنان خود را بر اساس سیستم پایه ی تیمتان تمرین دهید
  • نقل و انتقال: در خرید و فروش فعال باشید و بازیکنان مازاد را بفروشید (اگر خریدار بود) ولی بازیکنان مناسب را سریع بخرید، به قیمت ها و استعداد بازیکنان توجه کنید!
  • ورزشگاه: ورزشگاه را طوری انتخاب کنید که همیشه پر باشد، از طمع درآمد بیشتر بگذرید و به نتایج تیمتان اهمیت بدهید.
  • نوشابه انرژی زا: در بازی مقابل تیم های قوی تر، سعی کنید تیمتان حد اکثر آمادگی را داشته باشد.

نکات بسیار زیاد دیگری هم برای بهتر نتیجه گرفتن در کلاب فوتبال من هست که در آینده خواهم گفت.
در ضمن تیم قدیمی من در MyFC بانچال بوچگ (نامی کردی به معنی برآمدگی بالاتر یک گودال – شبیه کوه بعد از دره – است و کنایه ای زیبا از آیه ” پس از هر سختی آسانیست ” می باشد) نام دارد.

برای مشاهده کلاب فوتبال من اینجا کلیک کنید.

 

این پست دارای یک نظر است

  1. مهدی

    سلام
    من میخوام یه سایت بازی آنلاین مثل کلاب فوتبال من بسازم
    میخواستم بدونم خودم میتونم این کار رو انجام بدم یا اینکه باید به یه برنامه نویس سفارش بدم
    اگه خودم بخوام بسازمش به چه زبان برنامه نویسی و چه نرم افزار هایی نیاز دارم؟
    هزینه طراحی یه این طور سایتی چقدر هست و بعدا چقدر ازش کسب درآمد خواهم کرد
    لطفا کامل برام توضیح بدین
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید