جنگهای صلیبی / تحلیل قشنگ / قسمت اول / بخش ۱

You are currently viewing جنگهای صلیبی / تحلیل قشنگ / قسمت اول / بخش ۱

در خدمت شما هستیم با اولین بخش از سری برنامه های تحلیل قشنگ ؛ امروز به بحث و بررسی سه قسمت ابتدایی سریال پرطرفدار و پربیننده جنگ های صلیبی می پردازیم، در این برنامه دو میهمان گرانقدر و عزیز داریم، آقای حامد رحیمی از منتقدین بزرگ سینمای جهان و ایران و خانم آنجلینا جولی از نامدارترین بازیگران جهان ؛ سلام عرض میکنم خدمت شما، این شما و این دوربین برنامه تحلیل قشنگ:
حامد: خانم آنجلینا بفرمایید…
آنجلینا: شما بفرمایید، به هرحال بزرگ تر ها مقدم ترند!
– من فقط ۱۹ سالمه چطور شما ازمن کم سن و سال ترین! مگه شما چند سالتونه؟
– من ۱۷ سالمه!
– عجب! واقعا حیفه که شما با برد پیت که هم سن پدر بزرگتونه مزدوج شدین، به نظر من بهتره که از ایشون جدا بشین با یکی هم سن و سال خودتون از دواج کنین!
– آره خب…
مجری: خب بگذریم، سوال اول رو از شما می پرسم آقای رحیمی، در قسمت اول دیدیم که ویلیام به شدت در فکر بود، آیا واقعا اون زمان اینقدر نقشه کشیدن برای نبرد مشکل بوده؟
رحیمی: مطمئنا همینطوریه که شما میگین، شاید برای ما که امروز بدون هیچ نقشه ای سر خیابون میریم و با یه دفترچه تلفن و ۲۰۰۰ تا کدپستی بر میگردیم…
جولی: ببخشید که حرفتون رو قطع می کنم، یه سوال داشتم، منظورتون از کدپستی چیه؟! مگه اینجا هنوز ایمیل نیومده؟
– به نظر من و خیلی از اساتید اهل فن ایرانی هنوز نامه های عاشقانه که پست میشه کارساز تر از ایمیل و چت و فیس بوکه!
– چه جالب، آقای رحیمی میتونم کدپستی شما رو داشته باشم؟
مجری: اهم… اهم…. خوب خانم جولی، سوال دوم رو از شما می پرسم، به نظر شما جلوه های ویژه سریال تا حالا چطور بوده؟
جولی: به هر حال جلوه های ویژه ای که در این سریال استفاده شده خیلی بد نبوده اما فکر نمی کنم خیلی خوب هم بوده، شما مثلا به افکت های فیلم مشهور، پرطرفدار و کاملا واقعی Wanted دقت کنید، مطمئنا جلوه های ویژه این فیلم رو نمیشه با سریال جنگ های صلیبی مقایسه کرد، اما در کل میشه نمره قبولی رو به این سریال داد.
مجری: بسیار ممنون از شما، خوب همکاران ما در اتاق فرماندهی اشاره می کنن که تعدادی پیام بازرگانی آماده پخش شده که اون ها رو می بینیم و بر می گردیم…
[پشت صحنه]
مجری: آنجل جون تو چطور اینقدر خوب زبان فارسی رو یاد گرفتی؟
آنجلینا: راستش خاک ایران اینطوریه دیگه، من شنیدم این یه اتفاق ساده تاریخیه، میگن اون زمان که جومونگ هم به ایران اومد، عین بلبل فارسی حرف میزد، من که از جومونگ کمتر نیستم عزیزم!
حامد: آقای مجری این چه وضعیه؟ چرا ما نباید اسم شما رو بلد باشیم!
مجری: شما اسم من رو بلدین، من مجری مجری آبادی هستم، از معروف ترین مجری های ایرانی که اکثر منظره ها، تحلیل ها و برنامه های چند نفره رو اداره می کنم و نتیجه رو با عدالت کامل به نفع اون کسی که دوست دارم می چرخونم! همین! … خب حالا آماده شین ادامه تحلیل رو بریم…

دیدگاهتان را بنویسید