جنگهای صلیبی / تحلیل قشنگ / قسمت آخر

You are currently viewing جنگهای صلیبی / تحلیل قشنگ / قسمت آخر

مجری: با سلام خدمت بینندگان عزیز  با آخرین قسمت از مجموعه تحلیل قشنگ کاری از گروه تاریخ و فرهنگ وب سایت شب مرگ در خدمت شما هستیم…… در این برنامه به بررسی و تحلیل سه قسمت پایانی سریال می پردازیم….
در این برنامه دو مهمان عزیز داریم…. آلفرد کبیر بازیگر سریال و آقای آرش پاکروش نویسنده و کارگردان سریال…..
به رسم ادب از آلفرد شروع می کنیم……
آلفرد: سلام و درود بر شما ببیندگان عزیز برنامه تحلیل مشنگ!
مجری: تحلیل قشنگ منظرتون بود؟
– آری همین که می گویی! خداوند همه شما را زنده نگاهداراند!
آرش: منم خدمت بینندگان عزیز سلام می کنم، امیدوارم از سریال ما راضی بوده باشند…….
مجری: جناب آلفرد، نقش شما از اون نقشایی بود که دیگر توی کار اضافه شد ولی خیلی طرفدار داشت! چرا؟
آلفرد: البته دلایل زیاده و منم نمی خوام بیش از حد از خودم تعریف کنم ولی بخش عمده ای از موفقیت نقش بر می گرده به توانایی خودم….
مجری: آقای پاکروش، انگیزه شما از ساخت این سریال چی بود؟
آرش: هر کسی که بتونه دل هموطنشو شاد کنه، مطمئنا خدا هم دلشو شاد می کنه، منم از فرصت استفاده کردم تا شانسمو امتحان کنم و مردمو بخندونم….
مجری: گفته میشه که شما کلا با نقش هایی دارین خیلی خوب ارتباط برقرار می کنین! طوری که روی زندگی عادی شما هم تاثیر میذاره! در این سریال چقدر به نقشتون نزدیک شدین؟
آلفرد: شما درست می گین و حرفایی که شنیدین هم درسته، من به خاطر استعداد ذاتی بازیگریم معمولا توی نقش ها فرو میرم و گاهی بعد از پایان سریال هم نمی تونم از نقشم خارج شم…..
– شما توی اون سکانس هایی که نقش سکته رو بازی می کردین واقعا عالی بودین و همه فکر می کردن که واقعا سکته کردین، چطور اینقدر خوب بازی می کند…
– بازگری که توی ژنتیک من هست ولی در مورد اون صحنه ها چیزی یادم نمیاد، چون توی هر دو صحنه واقعا سکته کردم و خدا رو شکر می کنم که عمل های جراحی موفق بود و من هنوز سالمم و می تونم از استعداد زیاد بازیگریم استفاده کنم……
مجری: آقای پاکروش، رابطه تیمی این سریال رو ساخت با هم و با شما چطور بود؟ و آخرین سوال اینکه کارای دیگه ای هم در آینده از شما می بینیم؟
آرش: رابطه تیم ما با هم، همگی خیلی خوب و گرم و صمیمی بود و کارا با رفاقت پیش می رفت، تعداد زیادی از دوستان در نگارش این سریال به من کمک کردن که از همشون ممنونم، در مورد کارای جدید هم چندتا طرح دارم که از بینشون یکی رو انتخاب می کنم و منتشر خواهد شد…….
مجری: در آخر برنامه هم یک مهمون تلفنی داریم که از شنیدن صداش مطمئنا شوکه میشید….. آقای انریکه سلام
انریکه: سلام
مجری: در این سریال دیدم که به یکی از آهنگای شما اشاره می شد، برای اینکار با شما هماهنگی هم صورت گرفت؟
انریک: بله، با من هماهنگ شد، چون من خودم یکی از دست اندکاران سریال بودم و اکثر موسیقی های متن رو من ساختم و خوشحالم که با این تیم قوی کار کردم و از بهترین خاطرات من همین سریال هستش!
مجری: با تشکر از آقای انریکه ؛ بینندگان عزیز به پایان آخرین قسمت از مجموعه تحلیل قشنگ رسیدیم…. امیدواریم که از سریال جنگ های صلیبی و همینطور برنامه تحلیل قشنگ لذت برده باشید….. تا دیداری دیگر خدانگهدار

در انتهای  مجموعه جنگ های صلیبی از دوست  عزیزم آقای هـ.فرهادی،  مجری محترم مجموعه برنامه های تحلیل قشنگ تشکر می کنم. 

دیدگاهتان را بنویسید