تبلت ۸ اینچی جدید Fujitsu با تمرکز بر سرویس پلتفرم MobileSUITE

You are currently viewing تبلت ۸ اینچی جدید Fujitsu با تمرکز بر سرویس پلتفرم MobileSUITE

تبلت های ۸ اینچی چندسالیست که به ابزاری محبوب در میان کاربران حرفه ای تبدیل شده و شرکت های مختلف با ارائه آن ها سعی در افزایش فروش خود دارند .
پس از ارائه مدل های مختلفی مانند ThinkPad 8 محصول ایسوس ، Miix 2 محصول لنوو ، Encore 2 و Encore محصول توشیبا در ماه های اخیر حالا فوجیتسو هم وارد این بازار شده و تبلت جدیدی با نام Fujitsu ARROWS Tab Q335/K 8 را معرفی کرده است .

Fujitsu ARROWS Tab Q335/K 8

این تبلت از پردازشگر جدید مدل اتوم شرکت اینتل با نام Z3735F بهره می گیرد و سیستم عاملش Windows 8.1 Pro است کهدسترسی مایکروسافت آفیس به بهترین شکل را برای کاربر ممکن می سازد.
مثل تبلت ThinkPad 8 ، تبلت ARROWS هم همراه با یک کاور ارائه می شود که از آسیب های احتمالی تبلت شما را مصون نگاه می دارد اما متاسفانه بر خلاف محصول ایسوس ، تبلت ۸ اینچی Fujitsu فاقد قلم هوشمند است که خود به نوعی باعث کاهش کارایی این تبلت می شود .
هدف فوجیتسو از ارائه این تبلت بیشتر استفاده کنندگان از MobileSUITE است ، MobileSUITE پلت فرمی خدماتی است که هدفش افزایش کارایی برنامه های کاربردی ، خدمات ، محتوا سازی در زمینه های کاری مختلف است . انتظار می رود این تبلت کمک شایانی در افزایش کارایی نماید چراکه اجازه مدیریت بهتر و موثرتر خدمات ، نرم افزار ها و … را  به کاربران تحت سرویس پلتفرم MobileSUITE می دهد .
هرچند هنوز فوجیستو اطلاعات دقیق دیگری درباره این تبلت منتشر نکرده است اما تنها گفته شده که این تبلت با قیمت ارزانی وارد بازار خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید