سرنوشت آیفون ۶ با نمایشگر ۵٫۵ اینچی در هاله ای از ابهام !

You are currently viewing سرنوشت آیفون ۶ با نمایشگر ۵٫۵ اینچی در هاله ای از ابهام !

به نظر می رسد بزرگترین مشکل اپل برای معرفی آیفون ۶ نمایشگر آن است ، نمایشگری که بیش از کیفیت آن که البته اپل همیشه به آن اهمیت داده اندازه آن انتظارات زیادی برای اپل ایجاد کرده است .

آیفون 6
شاید اولین شایعات زمانی منتشر شد که شرکت فناوری مشهور Cupertino-based ( طرف قرارداد اپل ) اعلام کرده بود در خط تولید خود دو گوشی با نمایشگرهای ۴٫۷ و ۵٫۵ اینچی دارد که موجب نگرانی سازندگان فبلت های اندرویدی شده بود .

اما حالا اخباری منتشر شده که نشان می دهد آیفون ۵٫۵ اینچی در کار نخواهد بود و آیفون ۶ تهدیدی برای فبلت ها نیست . شاید در این میان ، بیش از همه سامسونگی ها خوشحال شده بودند که این روزها با سری فبلت های پرطرفدار Note در عرصه گوشی های هوشمند با نمایشگر بزرگ یکه تازی می کند و به نظر می رسد با انتسار این خبر همچنان به پادشاهیش در این بازار ادامه خواهد داد.
اما سوال اینجاست که چرا تولید فبلت اپل اینقدر به تاخیر افتاده است ؟ در حال حاضر جواب این سوال این است که تولید گوشی با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی همراه با پوشش یاقوت کبود که به دلیل مشکلات در حساسیت لمسی آن در گوشه های صفحه بسیار مشکل است . شاید به همین دلیل است که تصاویر بسیاری از آیفون ۶ با صفحه ۴٫۷ اینچی به بیرون درز کرده اما تصاویر کمی از نسخه ۵٫۵ اینچی آن منتشر شده است .
به هر حال چیزی که تا به امروز تایید شده این موضوع است که آیفون ۶ در ماه سپتامبر با صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی معرفی خواهد شد اما در مورد نسخه ۵٫۵ اینچی هنوز خبر رسمی خاصی منتشر نشده است .

دیدگاهتان را بنویسید