Alcatel One Touch Hero 2 فبلت شش اینچ و هشت هسته ای

You are currently viewing Alcatel One Touch Hero 2 فبلت شش اینچ و هشت هسته ای

جدیدترین گوشی شرکت آلکاتل با نام Alcatel One Touch Hero 2 رسما رونمایی شد .
هیرو ۲ نام گوشی هوشمند جدید آلکاتل است که با سخت افزاری قدرتمند و با سایز نمایشگر بزرگ ، این شرکت را نیز وارد رقابت در بازار فبلت ها کرده است . نمایشگر ۶ اینچی TFT LCD با کیفیت تصویر ۱۰۸۰p (نمایش ۳۶۷ پیکسل در اینچ) می باشد که از شیشه موسوم به Dragontrail برای محافظت از آن استفاده شده است . درباره سایر مشخصات این گوشی می توان گفت آلکاتل همان مشخصات هیرو ۱ خود را حفظ کرده و تنها این گوشی کمی نازکتر از نسخه قبلی و قطرش تنها ۷٫۹ میلی متر است .

پردازشگر این گوشی هشت هسته ۲٫۰ گیگاهرتزی Cortex-A7 است که بر چیپست MediaTek MT6592 سوار شده است و رم آن نیز ۲ گیگابایت می باشد . حافظه داخلی این گوشی ۱۶ گیگابایتی است و از طریق کارت حافظه microSD می توان ۳۲ گیگابایت دیگر به حافظه آن اضافه کرد .
در بخش اتصالات شبکه نیز one Touch Hero 2 دارای Wi-Fi 802.11n ، بلوتوث ۲٫۰ ، NFC و LTE است . ظرفیت باتری این گوشی ۳,۱۰۰mAh که توان مکالمه ۱۰ ساعته با شبکه ۳G و ۴٫۵ ساعته در حالت ۴G را برای کاربر محیا کرده و در حالت آماده باش نیز ۳۸۰ ساعت قابل استفاده است .
دومین قهرمان آلکاتل دارای قلمی شبیه به Samsung S است که با دارای بهینه سازی های مناسبی برای نوشتن دستی است . در پشت این گوشی نیز دوربین ۱۳ مگاپیکسلی OIS وجود دارد که می تواند ویدئوهایی با کیفیت ۱۰۸۰p@30fps را ضبط کند .
آلکاتل اعلام کرده فروش گوشی One Touch Hero 2 را اواخر ماه سپتامبر سال جاری و در اروپا آغاز می کند . قیمت این گوشی نیز در اروپا ۳۵۰ یورو اعلام شده اما در مورد قیمت آن در سایر نقاط جهان هنوز چیزی گفته نشده است .

دیدگاهتان را بنویسید