سنسور یک اینچی دوربین برگ برنده گوشی هوشمند جدید پاناسونیک

You are currently viewing سنسور یک اینچی دوربین برگ برنده گوشی هوشمند جدید پاناسونیک

پاناسونیک شرکت نام آشنای ژاپنی که مدتهاست جسته و گریخته در بازار تلفن همراه فعال است ، پس از معرفی چند گوشی هوشمند ناموفق در بازار ، حالا با معرفی گوشی جدید خود توجه بسیاری را به خود جلب کرده ، گوشی هوشمندی که نه به خاطر نمایشگر و پردازشگرش بلکه به دلیل دوربین قدرتمندش مورد توجه قرار گرفته است .

Lumix Smart Camera CM1 نام گوشی هوشمند اندرویدی جدید پاناسونیک است که امروز در نمایشگاه Photokina 2014 رونمایی شد . این گوشی با در بر داشتن دوربینی قدرتمند رقیبی جدی برای گوشی Galaxy K Zoom شرکت سامسونگ است که در نوع خود تا به امروز بی رقیب بود .
تمرکز پاناسونیک در طراحی و تولید این گوشی دوربین آن بوده است پس نباید انتظار داشت که سخت افزارهای بسیار قدرتمند گوشی های تولید روز را در این دوربین-موبایل ببینیم !
سنسور ۱ اینچی تعبیه شده در دوربین Lumix Smart Camera CM1 واقعا برای یک گوشی هوشمند بزرگ است اما می تواند تصاویر فوق العاده ثبت کند و لذت عکاسی با موبایل را برای کاربرش چند برابر کند . این دوربین با کیفیت ، ۲۰ مگاپیکسلی است ، لنزش f/2.8 Leica می باشد و می تواند ویدئوهای ۴K را در ۱۵fps و ویدئوهای ۱۰۸۰p را در ۳۰fps ضبط کند .

Lumix Smart Camera CM1

همانطور که در تصاویر نیز مشهود است ، این دوربین قوی باعث افزایش سایز گوشی شده است به وطری که قطر این گوشی ۲۱٫۱ میلی متر و وزنش ۲۰۴ گرم است .
از دید قطعات نیز می توان به نمایشگر این گوشی ۴٫۷ اینچ لمسی با کیفیت ۱۰۸۰p ، حافظه داخلی ۱۶ گیگبایتی همراه با قابلیت افزودن کارت حافظه میکرو ، رم ۲ گیگابایتی ، وای فای ، بلوتوث ، جی پی اس ، ال تی ای و باتری ۲۶۰۰ mAh اشاره کرد . پردازشگر این گوشی ۲٫۳ گیگاهرتزی چهارهسته سوار شده بر چیپست Qualcomm Snapdragon 801 است و سیستم عالش نیز اندروید ۴٫۴ موسوم به کیت کت است.
قرار است این گوشی ماه نوامبر نخست در کشور های فرانسه و آلمان با قیمت ۸۹۹ یورو ( حدود ۱۱۶۳ دلار ) وارد بازار شود و پس از آن در سایر نقاط جهان به فروش برسد .

دیدگاهتان را بنویسید