Asus X002 گوشی هوشمند جدید ایسوس در راه بازار

You are currently viewing Asus X002 گوشی هوشمند جدید ایسوس در راه بازار

پس از موفقیت نسبی سری گوشی های هوشمند ایسوس به نام Zenfone ، اکنون خبرها حاکی از این است که ایسوس در حال ساخت مدل جدیدی از گوشی های هوشمندش با نام Asus X002 است.

Asus X002 دارای نمایشگر ۵ اینچیبا کیفیت ۷۲۰p است و پردازشگرش از نوع چهار هسته ۶۴ بیتی است، سیستم عامل این گوشی اندروید ۴٫۴٫۴ موسوم به کیت کت است و چیپست آن از نوع MediaTek MT6732 می باشد که به همراه هسته های Cortex-A53 فرکانسی معادل ۱٫۵ گیگاهرتز دارد و پردازشگر گرافیکی این گوشی نیز از نوع Mali-T760 می باشد.
نکته جالب درباره این گوشی، انتشار اخبار زد و نقیض در مورد دوربین اصلی و رم آن است، وبسایت GFX رم این گوشی ۲ گیگابایت و کیفیت فیلم برداری دوربین ۸ مگاپیکسلی اش را ۷۲۰p منتشر کرده در حالی که وبسایت TENAA رم این گوشی را ۱ گیگابایت و کیفیت فیلم برداری اش را ۲۱۶۰p منتشر کرده است، هرچند گفته می شود که چیپست به کار رفته در این گوشی توانایی پشتیبانی از دوربین فیلم برداری با کیفیت بیش از ۱۰۸۰p را ندارد.
دوربین جلوی این گوشی ۵ مگاپیکسل است ، حافظه داخلی اش ۸ گیگابایت که قابلیت افزایش ۳۲ گیگابتی با کارت حافظه microSD  را دارد، قطر گوشی ۹٫۹ میلی متر، وزنش ۱۴۰ گرم است و از سبکه ارتباطی LTE پشتیبانی می کند.
ناگفته نماند هنوز خبر خاصی درباره قیمت این گوشی منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید