Samsung Galaxy Tab A (2016) تبلتی میان رده و کاربردی

You are currently viewing Samsung Galaxy Tab A (2016) تبلتی میان رده و کاربردی

همانطور که شرکت سامسونگ در کنفرانس های قبلی اش اخباری پیرامون دو تبلت جدیدش با نام های Galaxy Tab A و Galaxy Tab E منتشر کرده بود، پیش بینی می شد، این تبلت ها به ترتیب در روزهای آتی وارد بازار شوند. هرچند هنوز خبری از ورود Galaxy Tab E به بازار نیست اما سامسونگ به آرامی خود را برای ارائه تبلت Galaxy Tab A (2016) آماده می کند. در اولین گام نام این تبلت روی سایت رسمی سامسونگ قرار گرفته که نشان از نزدیک بودن ورود کهکشانی جدید به بازار است.
بنابر اطلاعاتی که پیش تر به بیرون درز کرده بود، Samsung Galaxy Tab A تبلتی میان رده با نمایشگری ۷ اینچی با اندازه تصویر ۱۲۸۰×۸۰۰ پیکسل، پردازشگر ۴ هسته با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز، رم ۱٫۵ مگابایتی، حافظه داخلی ۸ گیگاباتی قابل ارتقا تا ۱۲۸ گیگابایت به کمک کارت حافظه میکرو اس دی، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی، دوریین جلوی ۲ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر بر ساعتی است.
این تبلت با سیستم عامل اندروید ۵٫۱ لالی پاپ، در دو رنگ سیاه و سفید و با قیمتی حدود ۱۷۰ یورو وارد بازار خواهد شد. هنوز اطلاعات دقیقی از شبکه های ارتباطی آن منتشر نشده اما به صورت طبیعی می توان Wi-Fi را یکی از شبکه های آن دانست.

دیدگاهتان را بنویسید