آغاز رسمی به روزرسانی ویندوز گوشی های هوشمند به ویندوز ۱۰ موبایل + آموزش ویدئویی

You are currently viewing آغاز رسمی به روزرسانی ویندوز گوشی های هوشمند به ویندوز ۱۰ موبایل + آموزش ویدئویی

بالاخره روز بزرگ فرا رسید، دیگر خبری از نسخه هایی نظیر نسخه توسعه دهندگان، نسخه آزمایشی، نسخه بتا و … نیست. مایکروسافت امروز به صورت رسمی آغاز به روزرسانی ویندوز تلفن های هوشمند قدیمی نوکیا و مایکروسافت و … از ۸٫۱ به ۱۰ را اعلام کرد.
تاریخ و روش دقیقی برای ترتیب آماده شدن به روزرسانی اعلام نشده اما این به روزرسانی برای تمامی گوشی های هوشمند ویندوزی مایکروسافت، نوکیا و … که از ویندوز ۸٫۱ پشتیبانی می کنند شامل Lumia 1520، ۹۳۰، ۶۴۰، ۶۴۰XL، ۷۳۰، ۷۳۵، ۸۳۰، ۵۳۲، ۵۳۵، ۵۴۰، ۶۳۵ ۱GB، ۶۳۶ ۱GB، ۶۳۸ ۱GB، ۴۳۰، ۴۳۵، BLU Win HD w510u، BLU Win HD LTE x150q و MCJ Madosma Q501 منتشر خواهد شد.
برخلاف روش های معمول برای آپدیت سیستم عامل، برای اطلاع دقیق از زمان و قابلیت گوشیتان برای آپدیت ویندوز به نرم افزار اختصاصی آن موسوم به UpdateAdvisor که در ویندوز استور به صورت رایگان قابل دریافت است. مایکروسافت تایید کرده که این نرم افزار تنها راه آگاهی از زمان به روزرسانی ویندوز است. پس از اجرای نرم افزار مطمئن شوید که گزینه “Enable Windows 10 upgrade” فعال است. پس از فعال سازی این گزینه و انتخاب دکمه Next، در صفحه بعدی نرم افزار زمان دقیق به روزرسانی ویندوز شما را اعلام می کند.
سرانجام، پس از آگاه شدن از زمان آپدیت، در زمان اعلام شده، به بخش تنظیمات>به روزرسانی رفته و برای به روزرسانی ویندوز اقدام کنید. پس از اتمام به روزرسانی پیامی برای شما ظاهر شده و به روزرسانی انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید