iPhone SE گوشی جدید اپل با نمایشگر ۴ اینچی

You are currently viewing iPhone SE گوشی جدید اپل با نمایشگر ۴ اینچی

لحظاتی پیش شرکت اپل به طور رسمی iPhone SE با نمایشگر ۴ اینچی را معرفی کرد. بدنه و ظاهر این گوشی مانند آیفون های ۵ و ۵s است اما چیپست آن A9 و پردازشگر مرکزی آن دو هسته ۱٫۸۵ گیگاهرتزی است و گرافیک آن نیز از نوع PowerVR GT7600 شش هسته است.
نمایشگر ۴ اینچی آیفون اس ای دارای اندازه ۱۱۳۶×۶۴۰ است که تراکم پیکسلی ۳۲۶ ppi را به ارمغان می آورد، همچنین نمایشگر آن دارای فناوری Retina Flash است که در هنگام سلفی گرفتن نمایشگر را سه برابر روشن تر می کند. متاسفانه قابلیت سه بعدی که در گوشی های نسل آخر آیفون وجود دارد به اس ای راه نیافته است.

Apple iPhone SE

دوربین اصلی Apple iPhone SE 12 مانند آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس ۱۲ مگاپیکسل iSight و دارای قابلیت فیلم برداری ۴K است. دوربین جلوی این گوشی ۱٫۲ مگاپیکسلی است. همانطور که اشاره شد طراحی ظاهری این گوشی مشابه آیفون ۵s است با این تفاوت که دکمه Home آن کوچک تر شده و از قابلیت های Touch ID و Apple Pay پشتیبانی می کند. آیفون اس ای در چها رنگ خاکستری، نقره ای، طلایی و رزگلد وجود دارد.
اما انچه بیش از پیش موجب جذابیت این گوشی می شود قیمت آن است که از ۳۹۹ دلار برای نسخه ۱۶ گیگابایتی آغاز می شود و نسخه ۶۴ گیگابایتی آن ۴۹۹ دلار است. پیش فروش iPhone SE از ۲۴ مارس (۵فروردین) آغاز می شود و از ۳۱ مارس (۱۲فروردین) وارد بازار خواهد شد.

Apple iPhone SE

دیدگاهتان را بنویسید