سامسونگ از سال ۲۰۱۷ فروش هوشمندهای تاشونده را آغاز خواهد کرد

You are currently viewing سامسونگ از سال ۲۰۱۷ فروش هوشمندهای تاشونده را آغاز خواهد کرد

چند ماهی از انتشار خبر تلاش سامسونگ برای تولید گوشی هوشمندی که قابلیت تا شدن دارد می گذرد، خبری که شرکت سامسونگ نیز آن را به طور رسمی تایید کرده است. پروژه ای که تحت اسم رمز Valley در سامسونگ در جریان است و گامی جدید از سوی غول کره ای برای تصرف بازار فناوری جهان به شمار می رود. هرچند شایع شده بود اولین گوشی با نمایشگر تاشونده در ژانویه سال ۲۰۱۶ وارد بازار می شود، اما چنین اتفاقی روی نداد تا انتظارها برای معرفی اولین محصول پروژه Valley به سر نرسد. در ادامه همین افزایش زمان انتظار، امروز برخی از رسانه ها خبر از موکول شدن ارائه اولین گوشی هوشمند تاشونده (Foldable) را مخابره کردند.
خبرهای منتشر شده از کره جنوبی حاکی از این است که تولید نمایشگرهای تاشونده در ماه های پایانی سال جاری میلادی آغاز می شود و اولین گوشی های این مجموعه نیز احتمالاً اوایل سال بعد میلادی وارد بازار شوند.
بر اساس خبرهای منتشر شده از شرکت سامسونگ، اولین گوشی-تبلت هوشمند تاشونده این شرکت دارای دو نمایشگر، یکی پنج اینچی در حالت تا شده (گوشی) و دیگری ۷ اینچی در حالت مسطح (تبلت) است. بر اساس خبرهایی که پیش از این نیز منتشر شده، سامسونگ در حال کار بر روی استفاده از تراشه های اسنپدراگون ۶۲۰ و ۸۲۰ همراه با رم ۳ گیگابایتی برای پروژه Valley است.

منبعمنبع

دیدگاهتان را بنویسید