جدیدترین تصاویر از گوشی آیفون ۷ اپل

You are currently viewing جدیدترین تصاویر از گوشی آیفون ۷ اپل

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از آیفون ۷ ، نسل بعدی گوشی های کمپانی اپل، هر روز شاهد انتشار اخبار و تصاویر جدیدی از این گوشی هوشمند هستیم. این بار اما تصاویری چدید از آیفون ۷ منتشر شده است که زوایای مختلف آن را نمایش می دهد.

apple iphone 7

با توجه به اندازه گوشی، این طور به نظر می رسد که در این تصاویر با نسخه بزرگتر آیفون روبرو هستیم. هنوز دقیقاً نام این مدل تأیید نشده است، برخی آن را Plus و برخی آن را Pro نامیده اند. از دیگر ویژگی های مشخص در تصاویر استفاده از دو دوربین در پشت گوشی است. هنوز شایعات و بحث زیادی نیز وجود دارد که علاوه بر مدل دو دوربینیه، آیفون ۷ دارای مدل تک دوربینه نیز خواهد بود.

تصاویر جدید آیفون 7

ادامه معمای بودن یا نبودن جک ۳٫۵ میلیمتری آیفون ۷

هر چند برای اولین بار است که چنین تصاویر از زوایای مختلف آیفون ۷ منتشر می شود اما تصویری از بخش های بالا و پایینی آیفون جدید منتشر نشده است که بتوان اطلاعاتی درباره وجود و یا عدم وجود جک ۳٫۵ میلی متری آن به دست آورد. در جلوی گوشی نمایشگری که ۵٫۵ اینچی به نظر می رسد، را می بینید و در بخش زیرین نمایشگر هم دکمه دایره ای Touch ID را مشاهده می کنید. دیگر تغییر ظاهری گوشی انتقال نوار پلاستیکی به لبه های بالایی و پایینی آن است.

تصاویر iPhone 7

نکته مهم دیگری که در تصاویر مشاهده می کنید، سه نقطه کوچک، در بخش پایینی پشت گوشی است. قابلیتی که برای اتصال لوازم جانبی مغناطیسی به کار می رود و پیش تر، اپل آن را در iPad Pro استفاده کرده بود.

درباره طرح لوگوی اپل در پشت گوشی نیز باید توجه داشت که این گوشی یک نسخه اولیه و آزمایشی است و احتمالاً طرح لوگو به این شکل نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید