اولین ویدیوی درز کرده از اپل آیفون ۷

You are currently viewing اولین ویدیوی درز کرده از اپل آیفون ۷

هنوز یک روزی از انتشار تصاویر اپل آیفون ۷ نمی گذرد که حالا ویدیویی بسیار کوتاه از این گوشی به بیرون درز کرده است. ویدیویی ۷ ثانیه ای که در آن نمای پشت و پایین گوشی قابل مشاهده است.

هر چند انتظار دست یافتن به اطلاعات جدید و شگفت انگیز از یک ویدیوی ۷ ثانیه ای بسیار دور از ذهن است، اما دستِ کم برای اولین بار تصویری از نمایی پایینی گوشی در دسترس قرار گفته است. همچنین در این ویدیو  دو رنگ مختلف نسل جدید گوشی های هوشمند اپل، آیفون ۷ ، نقره ای و خاکستری (space gray) نمایش داده می شود. نکته ی قابل توجه دیگر، تفاوت این آیفون ها با تصاویر منتشر شده قبلی است، آیفون ۷ مشاهده شده در این ویدیو، دارای یک دوربین است اما تصاویر قبلی آیفونی با دو دوربین اصلی را نشان می دادند، این تصاویر نیز می تواند تأییدی بر شایعات تولید دو نسخه تک و دو دوربینی آیفون ۷ باشد.

اپل آیفون ۷ ، پرچمدار شایعات

با نزدیک تر شدن به زمان رونمایی رسمی و انتشار مشخطات دقیق این گوشی توسط اپل، که تنها چند ماه از آن باقی مانده است، شایعات و اخبار درباره این گوشی روز به روز بیشتر می شود و اطلاعات بیشتر از آن به بیرون درز خواهد کرد. باتری بزرگتر، بودن یا نبودن جک ۳٫۵ میلی متری، تک و یا دو دوربینه بودن، قابلیت اتصال مغناطیسی به تجهیزات و نوع تراشه و پردازشگر تنها تعدادی از مواردی است که در شایعات این روز ها به آن ها پرداخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید