اولین ویدیو از گیم پلی بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered

You are currently viewing اولین ویدیو از گیم پلی بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered

در حالی نسخه جدید سری بازی های ندای وظیفه با نام Call of Duty: Infinite Warfare، چهارم نوامبر سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد، بسیاری از طرفدارن چشم به راه ویرایش جدید Call of Duty: Modern Warfare با نام Remastered هستند. نسخه به روز شده ای که قرار است همزمان با Infinite Warfare منتشر شود.

اشاره به این موضوع که نسخه ی Remastered دارای بهبودهای گرافیکی بسیاری است، چیز جدیدی نیست؛ چراکه سازندگان این نسخه، در نمایشگاه در نمایشگاه E3، ویدیویی کوتاه از گرافیک بازی را به نمایش گذاشتند. اما نمایش تریلرها و نسخه های کوتاه گرافیکی، ارزیابی درستی از گیم پلی بازی را در دسترس قرار نمی دهد. در ویدیویی که امروز منتشر شده است، بیش از ۷ دقیقه از گیم پلی بازی به نمایش در می آید. نمایشی از گیم پلی و افکت های نوری دینامیک بازی که در یکی از مشهورترین مراحل بخش تک نفره بازی مشاهده می کنید.

Call of Duty: Modern Warfare Remastered داستانی قدیمی با گرافیکی به روز و جذاب

این که مراحل و داستان بازی، همان چیزی است که در نسخه اصلی بازی (منتشر شده در سال ۲۰۰۷) بوده است، نمی تواند دلیلی برای نادیده گرفتن بهبودهای بسیار زیاد گرافیکی Modern Warfare Remastered باشد؛ البته سازندگان بازی نیز قصد تغییر داستان این بازی را نداشته اند و تنها به دنبال ایجاد تجربه ای جدید از نبردهایی هستند که بازیکنان نسخه اصلی به یاد دارند. بهبودهایی که هرچند با این کیفیت تصویر به طور صد درصدی قابل مشاهده نیست، اما خبر از نسخه ای جذاب می دهد که قطعاً خاطرات بسیاری را برای هواداران بازی ندای وظیفه زنده خواهد کرد.

بازگشت کاپیتان پرایس، هیجان درگیری های  رو در رو و خیابانی، گرافیک بسیار بهینه و به روز شده، افکت های صوتی و تصویری با جدیدترین فناوری های روز و بسیاری دیگر از اتفاقات جدید در نسخه Remastered، هواداران بسیاری را تشنه این نسخه نگاه داشته است.

همکاری دوباره Infinity Ward و Activision نیز به خودی خود یادآور سه گانه Modern Warfare است که موفقیت های تجاری بسیاری را به همراه داشت، همین موضوع نیز نوید نسخه هایی جذاب از ندای وظیفه را به بازی خور ها می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید