بازگشت به خاطرات کودکی با کنسول NES Classic Mini نینتندو

You are currently viewing بازگشت به خاطرات کودکی با کنسول NES Classic Mini نینتندو

در روزهایی که مایکروسافت و سونی با رونمایی از پروژه های جدید، به دنبال تولید نسل جدیدی از کنسول های بازی هستند، نیتندو اما هوارداران سابقش را هدف گرفته و نسخه کوچک شده ی کنسول قدیمی اش را رونمایی کرده است. Nintendo Entertainment System Classic Mini یا به طور مخفف NES Classic Mini نام کنسول جدید شرکت نیتندو است که در واقع همان کنسول قدیمی است که در بدنه ای به اندازه یک کف دست قرار داده شده است.

نیتندو با ارائه NES Classic Mini ، قصد زنده کردن خاطرات نسلی از هوادارانش را دارد که امروز پا به سن گذاشته اند و شاید این کنسول نوستالژیک خاطرات شیرین کودکی و نوجوانیشان را زنده کند. نیتندو به صورت پیش فرض ۳۰ بازی ۸ بیتی اختصاصی این کنسول را روی آن نصب کرده است و از دسته (پد) نسخه اصلی کنسول و نیز دسته Wii Classic نیز می توان برای انجام بازی ها استفاده کرد.

NES Classic Mini : بازگشت به گذشته با ۲۰۰ هزار تومان

NES Classic Mini از تاریخ ۱۱ نوامبر سال جاری میلادی رسماً وارد بازار خواهد شد و قیمتی حدود ۵۰ پوند (۶۰ دلار) دارد. قیمت دسته اضافی این کنسول نیز ۸ پوند اعلام شده است. شاید در نگاه اول قیمت ۵۰ پوندی این کنسول چیزی در حدود ۲۰۰ هزارتومان می شود، برای کنسولی با ۳۰ بازی قدیمی مقرون به صرفه به نظر نرسد، اما باید این نکته را هم در نظر داشت که NES Classic Mini فرصتی را به وجود می آورد که بسیاری از ما ها یکبار دیگر خاطرات دوران کودکیمان را زنده کنیم و یادی کنیم از روزهایی که رفته اند.

دیدگاهتان را بنویسید