دسترسی به آثار هنری بیش از ۸۵۰ موزه با Google Arts & Culture

You are currently viewing دسترسی به آثار هنری بیش از ۸۵۰ موزه با Google Arts & Culture

هنر به عنوان مظهر ارزش های بشری و یادگاری از فرهنگ ها و عواطف انسان ها، از اهمیت و علاقه مندان بسیاری برخوردار است. آثار مختلف هنرمندان عصرهای مختلف، با تفاوت های فرهنگی، تمدنی و نژادی، تصویرگر دیدگاه آن ها در زمان خودشان بوده است. آثاری که امروزه تاریخ فرهنگ بشر را تشکیل می دهند و موزه های بسیاری برای نگه داری از آن ها برپا شده است. موزه هایی که در اقصی نقاط جهان پراکنده اند و دسترسی به همه ی آن ها بسیار مشکل است. گوگل اما راهکار تازه ای برای علاقه مندان به فرهنگ و هنر دارد، اپلیکیشن Google Arts & Culture.

Google Arts & Culture آثار هنری موجود در بیش از ۸۵۰ موزه در دستان شما قرار می دهد. این اپلیکشن چیزی بیشتر از یک گالری آتلاین است، با Google Arts & Culture علاوه بر مشاهده همه ی آثار هنری یک موزه، بهترین تصاویر، نماهای خیابانی و ویدئوهای ۳۶۰ درجه موجود در نرم افزار Google Photos را نیز برای شما به نمایش در می آورد، تا دیدی وسیع تر از تاریخ زندگی بشری را برایتان به ارمغان بیاورد.

تجربه ای بی نظیر از موزه گردی با Google Arts & Culture

به دنبال هر موضوعی برای آثار هنری  و فرهنگی باشید، کافی است آن را در نوار جستجوی نرم افزار بنویسید و آثار مرتبطرا در موزه های مختلف مشاهده کنید. مثلا اگر به دنبال یک کلیسای تاریخی هستید، می توانید نمای ۳۶۰ درجه و نماهای خیابانی کلیسای سنت پل را مشاهده کنید و با استفاده از بخش Google Cardboard حضور در فضای مورد نظر خود را تجربه کنید. با استفاده از قابلیت Art Recognizer می توانید بفهمید کدام نقاشی در کدام موزه قرار دارد. این نرم افزار قابلیت زوم روی تصاویر و نقاشی ها را نیز دارد.

این نرم افزار اخبار روزانه فرهنگ و هنر، منتشر شده توسط موزه های همکار گوگل را بر اساس محتوا فهرست بندی کرده و در اختیار شما قرار می دهد. همچینین Google Arts & Culture دارای کانال یوتیوب اختصاصی نیز هست.

قطعاً این نرم افزار نمی تواند جایگزینی برای رفتن به موزه و مشاهده آثار هنری از نزدیک باشد، اما اگر امکان رفتن به موزه لوور فرانسه را ندارید، با Google Arts & Culture می توانید در آن گشتی بزنید و از آثار آن دیدن کنید.

صفحه دانلود نرم افزار در آی تونز

صفحه دانلود نرم افزار در پلی استور

دیدگاهتان را بنویسید