SamsungOne فونت اختصاصی محصولات شرکت سامسونگ

You are currently viewing SamsungOne فونت اختصاصی محصولات شرکت سامسونگ

پس از گوگل و اپل، سامسونگ هم از فونت اختصاصی محصولاتش با نام SamsungOne رونمایی کرد. این فونت جدید که برای نمایش نشان تجاری سامسونگ ساخته شده، دارای خانواده ای از اسکریپت هاست که ۲۶ سیستم نوشتاری، ۴۰۰ زبان و بیش از ۲۵۰۰۰ حرف و نشانه را در بر می گیرد.

سامسونگ اعلام کرده ازین پس در تمامی محصولات، نام تجاری و سایر پلت فرم های تجاری از فونت اختصاصی اش استفاده خواهد کرد. فونت SamsungOne در تمامی دستگاه های دیجیتال تولیدی شرکت ساموسونگ نظیر گوشی هوشمند، تلویزیون، لپ تاپ، تبلت، مایکروویو و … استفاده می شود، به طوری که کاربران در هنگام استفاده، تجربه ای واحد از تمامی محصولات Samsung Electronics داشته باشند.

استفاده از فونت SamsungOne در تمامی محصولات تبلیغاتی نظیر پوسترها، بیلبوردها، کلیپ ها و … به مشتریان و مصرف کنندگان امکان شناسایی سریعتر محصولات سامسونگ را می دهد و از طرفی وجه تمایز این محصولات با سایر محصولات خواهد شد.

به گفته سامسونگ، در طراحی فونت SamsungOne از المان هایی استفاده شده است که آن را جدید، خلاقانه، در دسترس و قابل اعتماد به نمایش می گذارد. نکته جالب دیگر درباره این فونت، طراحی دستی آن است.

همکاری سامسونگ با متخصصان در طراحی SamsungOne

سامسونگ در طراحی این فونت با گروه Brody، یکی از گروه های برجسته طراحی فونت، و نیز متخصصان صنعت تایپوگرافی همکاری داشته است. این شرکت پنج ساختار تایپوگرافی را طراحی کرده و از میان آن ها این طرح از فونت حاصل شده است. ظاهر زیبا، متمایز، خوانا و پویای این فونت، در کنار طراحی دقیق آن، به طوری که در اندازه های کوچک کاملاً خواناست و در اندازه های بزرگ هم زیبایی خود را از دست نمی دهد، از ویژگی های طراحی این فونت است.

[metaslider id=1312]

منبع: سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید