Oppo پرفروش ترین برند گوشی هوشمند در بازار کشور چین

You are currently viewing Oppo پرفروش ترین برند گوشی هوشمند در بازار کشور چین

شرکت Oppo ، تولیدکننده ی گوشی های هوشمند چینی، با افزایش چشم گیر فروش در ۱۲ ماه گدشته، توانست در صدر جدول پرفروش ترین برند گوشی های هوشمند بازار کشور چین قرار بگیرد.

شاید برای شما هم باورکردنی نباشد اما در حال حاضر شرکت Oppo با در اختیار داشتن ۲۲٫۹ درصد از بازار کشور چین، محبوب ترین تولید کننده گوشی در این کشور است. در سال های اخیر، کشور چین، به عنوان بزرگترین بازار گوشی های هوشمند جهان، به هدف اصلی تولیدکنندگان گوشی تبدیل شده است. گستردگی این بازار و درآمد بالای حاصل از فروش در آن، یکی از عوامل اصلی رشد سریع شرکت هایی نظیر هواوی، شیائومی و لنوو بوده است.

پرفروش ترین گوشی های هوشمند در چین

رشد ۱۶٫۸ درصدی فروش Oppo در یک سال

بر اساس داده های منتشر شده توسط Counterpoint، در ماه ژوئن سال جاری (۲۰۱۶) شرکت های Oppo با ۲۲٫۹ درصد، هواووی با ۱۷٫۴ درصد، Vivo با ۱۲ درصد و اپل با ۹ درصد بیشترین سهم را در بازار کشور چین دارند. نکته قابل توجه در این آمار، رشد سریع ۱۶٫۸ درصدی شرکت Oppo در دوازده ماه گدشته است، به طوری که سهم این شرکت در بازار چین، از ۶٫۱ درصد در ژوئن ۲۰۱۵ به ۲۲٫۹ درصد در ژوئن سال جاری رسیده است. این نکته را نباید از یاد ببریم که در ژوئن سال ۲۰۱۴ سهم Oppo از بازار چین، رقم ناچیز ۲ درصدی بوده است و این شرکت شاهد رشدی تاریخی در بازار بوده است.

کاهش فروش شرکت های مشهور بین المللی نظیر اپل، سامسونگ، هواووی و شیائومی در دوازده ماه گدشته نیز از نکات حائز اهمیت در این آمار است.

در این میان از افزایش فروش شرکت Vivo نیز نباید غافل شویم، شرکتی که با روندی آرام در دو سال اخیر سهم خود را از بازار افزایش داده و حالا سومین برند پرفروش در کشور چین است.

بنا بر همین آمار در حال حاضر سه گوشی Oppo R9 (که در برخی کشورها با نام F1 معرفی شده است)، اپل آیفون ۶s و LeTV Le 2، به ترتیب با ۵، ۴٫۵ و ۳٫۶ درصد، پرفروش ترین گوشی های هوشمند در کشور چین هستند.

منبع: Counterpoint

دیدگاهتان را بنویسید