Samsung Galaxy Tab J تبلتی ارزان قیمت و کاربردی

You are currently viewing Samsung Galaxy Tab J تبلتی ارزان قیمت و کاربردی

سامسونگ در مراسمی در کشور تایوان، Samsung Galaxy Tab J را معرفی کرد. Galaxy Tab J تبلتی با سخت افزار میان رده است که با قیمت نسبتاً پایین ۱۸۵ دلار، در میان تبلت های رده پایین قرار می گیرد.

پشتیبانی این تبلت از شبکه ارتباطی نسل چهارم (۴G) در کنار باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، این تبلت را به گزینه ای مناسب در بازه قیمتی زیر ۲۰۰ دلار تبدیل می کند.

سخت افزار تبلت Galaxy Tab J

Galaxy Tab J دارای نمایشگر ۷ اینچی دارای پنل PLS و اندازه صفحه ی ۱۲۸۰×۸۰۰ پیکسلی است که چگالی تصویر ۲۱۶ ppi را به کاربر ارائه می دهد. پردازشگر مرکزی این تبلت دارای چهار هسته با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز است که در کنار رم ۱٫۵ گیگابایتی، قادر به اجرای تمامی امور روزمره نظیر استفاده از نرم افزاهای پیام رسان و وبگردی است. حافظه داخلی تبلت جدید سامسونگ، ۸ گیگابایت است که با استفاده از کارت حافظه MicroSD قابل افزایش تا ۲۰۰ گیگابایت نیز هست.

دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با لنز f1.9 و نیز دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی هم ابزارهای عکس برداری Galaxy Tab J را تشکیل می دهند. Wi-Fi، بلوتوث نسل ۴، رادیو FM و A-GPS نیز از دیگر بخش های سخت افزاری این تبلت ۷ اینچی هستند.

سیستم عامل Galaxy Tab J نیز نسخه ۵٫۱٫۱ اندروید موسوم به لالی پاپ است که از جدیدترین نسخه از رابط کاربری اختصاصی سامسونگ موسوم به TouchWiz بهره می برد.

هرچند هنوز سامسونگ هنوز توضیحی درباره فروش جهانی تبلت نداده است اما فروش این تبلت با قیمت ۵۹۹۰ دلار تایوان (حدود ۱۸۵ دلار) در دو رنگ سفید و طلایی، در این کشور آغاز می شود.

Samsung Galaxy Tab J

منبع: SamMobile

دیدگاهتان را بنویسید