Akyumen Holofone فبلتی با پروژکتور و دو سیستم عامل اندروید و ویندوز PC

You are currently viewing Akyumen Holofone فبلتی با پروژکتور و دو سیستم عامل اندروید و ویندوز PC

هرچند با نزدیک تر شدن به تاریخ معرفی Galaxy Note7 و iPhone 7 توجه اکثر رسانه های جهان به اخبار پیرامون این گوشی هاست، اما برخی از شرکت های ناشناخته تولیدکننده گوشی ها هوشمند، سعی در جلب توجهات به محوصلات خود را دارند. Akyumen Holofone یکی از محصولاتی است که به سبب طراحی و امکانات منحصر بفردش، یکی از متفاوت ترین گوشی های دهه اخیر است.

Akyumen Holofone : نمایشگر ۷ اینچی و پروژکتور در کنار ویندوز و اندروید!

Akyumen Holofone یک گوشی هوشمند بزرگ با نمایشگری ۷ اینچی است که هرچند اندازه اش مشابه تبلت است اما شرکت سازنده آن، Akyumen، بر فبلت بودن آن تأکید می کند. نمایشگر ۷ اینچی برای یک گوشی به خودی خود به قدر کافی بزرگ هست اما اگر از نظر شما نمایشگر کوچک است، پروژکتور این گوشی پاسخگوی نیاز شماست. Holofone دارای یک پروژکتور است که تصاویر را با درجه شفافیت ۴۵ لومِن، حداکثر اندازه ۱۰۰ اینچ و کیفیت ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل نمایش می دهد.

ویژگی خاص دیگری که شرکت Akyumen در این فبلت ارائه کرده است، قابلیت انتخاب سیستم عامل بین اندروید ۶ موسوم به مارشمالو و ویندوز ۱۰ نسخه رایانه (PC) است. در Holofone به جای استفاده از قابلیت Continuum ویندوز ۱۰ موبایل، از نسخه PC این سیستم عامل استفاده شده است. نکته ای به نسبت سایر گوشی های وجود در بازار متفاوت است و برای اولین بار در جهان ارائه شده است.

Akyumen Holofone

پردازشگر مرکزی چهار هسته Cherrytrail 8300 اینتل، حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی قابل ارتقاء به کمک کارت حافظه ویژگی های سخت افزاری این فبلت متفاوت هستند که برای که برای انجام امور روزانه نظیر وبگردی و حتی انجام بازی های نه چندان سنگین، برای هر دو سیستم عامل قابل استفاده اند.

در حال حاظر، Akyumen Holofone از طریق وبسایت رسمی شرکت، قابل پیش خرید است و از اول سپتامبر سال جاری میلادی (۲۰۱۶) گوشی های پیش خرید شده، در اختیار کاربران قرار می گیرد. قیمت پایه این فبلت ۷۵۰ دلار است که با خرید لوازم جانبی نظیر بلندگوی بلوتوثی، استند باتری و دسته بازی، به ۹۵۰ دلار می رسد.

منبع: Akyumen

دیدگاهتان را بنویسید