معرفی مدل های جدید لپ تاپ های هیبریدی ارزان قیمت سری HP Stream

You are currently viewing معرفی مدل های جدید لپ تاپ های هیبریدی ارزان قیمت سری HP Stream

شرکت امریکایی HP رسماً دو لپ تاپ جدید با نام های HP Stream 14 و HP Stream 11 x360 را در دسته لپ تاپ های هیبریدی ارزان قیمت برای ورود به بازار جهانی معرفی کرد.

شرکت HP که در ماه های گذشته فروش خوبی را در دسته محصولات ارزان قیمت تجربه کرده است، با به روزرسانی و بهبود سخت افزار و طراحی محصولات سری Stream، مدل های جدیدی را معرفی کرده است.

نمایشگر لمسی، استفاده از سریعترین فناوری وای فای (۲×۲ ۸۰۲٫۱۱ac WiFi)، استفاده از جدیدترین نسل پورت یو اس بی ۳، توانایی تبدیل به تبلیت با چرخش صفحه کلید، رنگبندی متنوع و ویندوز ۱۰، مهم ترین قابلیت های این لپ تاپ هاست. لپ تاپ هایی که با سخت افزاری متوسط، قادر به انجام اکثر کارهای روزمره نظیر وبگردی، ساخت و ویرایش فایل های آفیس و بازی های سبک هستند.

HP Stream 14

مشخصات لپ تاپ های جدید HP Stream

HP Stream 14 که مدل به روز شده ی لپ تاپ HP Stream 13 است، علاوه بر افزایش یک اینچی اندازه نمایشگر، در سایر مشخصات هم بهبود یافته است. استفاده از جدیدترین نسل پردازنده های اینتل Celeron و افزایش عمر باتری به ۱۰ ساعت و ۴۵، کاهش وزن، حافظه رم ۴ گیگابایتی حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی قابل ارتقاء و اندازه تصویر  ۱۳۶۶×۷۶۸ پیکسل مهم ترین مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ ۲۱۹ دلاری است.

HP Stream 11 x360 که به صورت اختصاری HP x360 نیز نامیده می شود، یک لپ تاپ هیبریدی ۱۱ اینچی است که در کنار سخت افزاری مشابه مدل قبلی را با بدنه ای کم وزن تر و نمایشگری کوچک تر در اختیار کاربران قرار می دهد. این لپتاپ هیبریدی که ۱۹۹ دلار قیمت دارد، گزینه ای مناسب برای کسانی است که می خواهند لپ تاپی کوچک و تبلتی بزرگ داشته باشند. HP اعلام کرده HP Stream x360 یک مدل با نام Pro نیز خواهد داشت که با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی ارائه می شود.

هنوز تاریخ دقیق آغاز فروش این لپ تاپ ها مشخص نیست اما به احتمال بسیار زیاد، در ماه سپتامبر ۲۰۱۶ وارد بازار جهانی خواهند شد.

منبع: HP

دیدگاهتان را بنویسید