فیوز قسمت جدید فیلم سینمایی مأموریت غیرممکن به طور موقت خاموش شد!

You are currently viewing فیوز قسمت جدید فیلم سینمایی مأموریت غیرممکن به طور موقت خاموش شد!

سال گذشته و همزمان با اکران قسمت پنجم فیلم سینمایی مأموریت غیرممکن (Mission: Impossible)، با نام ملت یاغی، تام کروز بازیگر نقش اصلی این فیلم، همراه با سایر عوامل آن، ساخت قسمت ششم فیلم مأموریت غیرممکن را تأیید کردند. هرچند از چند ماه قبل پیش تولید این فیلم در لندن آغاز شد، اما حالا گزارش‌ها حاکی از توقف موقت کار عوامل پیش تولید است.

به گزارش Deadline، یک تیم کوچک ۱۵ تا ۲۰ نفری در حال آماده سازی مراحل ابتدایی فیلم مانند ابزارهای جلوه‌های ویژه در شهر لندن بوده اند، اما پارامونت پیکچرز، ناشر این فیلم، به دلیل اختلافات مربوط به دستمزدها، دستور تعطیلی موقف فعالیت‌ها را صادر کرده است.

اختلافات مالی، دلیل توقف ساخت مأموریت غیرممکن ۶

هنوز دلیل اصلی اختلافات و توقف پیش تولید مأموریت غیرممکن ۶ مشخص نشده است؛ یک سناریو، تلاش استودیو برای کاهش هزینه‌ی تهیه کنندگان فیلم، شخص تام کروز، شرکت Bad Robot و شرکت Skydance است. سناریوی دیگر اما تلاش تام کروز برای دریافت دستمزد بیشتر است. چیزی که پارامونت چندان با آن موافق نیست. مأموریت غیرممکن: ملت یاغی حدود ۷۰۰ میلیون دلار فروش داشته است.

مأموریت غیرممکن: ملت یاغی

هرچند در حال حاضر بازگشت وضعیت تولید قسمت بعدی فیلم مأموریت غیرممکن، به شرایط عادی کمی سخت است، اما تلاش بازیگران فیلم‌های موفق برای دریافت دستمزد بیشتر و تلاش ناشران برای پرداخت حداقل دستمزد و به دست آوردن بیشترین سود ممکن، در فیلم‌های مشهور نظیر این فیلم، اتفاقی معمول است.

با توجه به این که تاریخ رسمی اکران فیلم هنوز مشخص نشده است، به نظر نمی‌رسد فیلم برداری تا پایان سال جاری میلادی آغاز شود، اما مطمئتاً این تأخیر چندان به درازا نخواهد کشید. کریستوفر مک کوری، نویسنده قسمت قبل، فیلم نامه‌ نویسی قسمت ششم مأموریت غیرممکن را نیز برعهده دارد و حضور مجدد ربکا فرگوسن در نقش ایسا فاست در این فیلم نیز تأیید شده است.

اگر همه چیز به خوبی و خوشی پیش برود و اختلافات عوامل فیلم به پایان برسد، مأموریت غیرممکن ۶ احتمالاً در سال ۲۰۱۸ میلادی اکران خواهد شد.

منبع: Deadline

دیدگاهتان را بنویسید