پایان فیلم برداری سریال جنایی سرزمین فولادی با بازی اندرو اسکات

You are currently viewing پایان فیلم برداری سریال جنایی سرزمین فولادی با بازی اندرو اسکات

اندرو اسکات (Andrew Scott) در کنار برونا واو و دنیس گاف ستاره‌های اصلی سریال جنایی و هیجان‌انگیزی به نام سرزمین فولادی (Steel Country) هستند که به زودی روی آنتن خواهد رفت. متن این سریال جنایی را برندان هیگینز نوشته، تهیه کننده آن گرث الیس-آنوین است و کارگردانی آن را سایمون فیلووز برعهده دارد.

اندرو اسکات در سریال Steel Country

آخرین سکانس‌های این سریال به تازگی در ایالت جورجیای امریکا ضبط و مراحل تدوین آن نیز آغاز شده است. اندرو اسکات که در این سریال نقش اصلی را برعهده دارد، برخلاف برخی از کارهای مشهور قبلی، با چهره‌ای مثبت به ایفای نقش در این سریال می‌پردازد.

اندرو اسکات در نقش راننده‌ی کامیون

داستان از این قرار است که یک راننده کامیون، با بازی اندرو اسکات، تصمیم می‌گیرد درباره‌ی قتل یک پسر جوان تحقیق کند. جسد پسر جوان در یکی از بخش‌های دورافتاده غرب پنسیلوانیا پیدا می‌شود و همین موضوع باعث کنجکاوی راننده کامیون می‌شود. بررسی دقیق‌تر او درباره‌ی راز مرگ پسر جوان، رازهای بیشتری را بر ملا می‌کند و اتفاقات ناشی از آن، یکی پس از دیگری روی می‌دهد.

ما واقعاً از معرفی ستاره‌های سریال سرزمین فولادی خوشحالیم. این سریال دارای متنی هوشمندانه و سریع است و من مطمئن هستم که دستان ماهر سایمون (کارگردان سریال) داستانی فوق‌العاده و درخشان را نمایش خواهد داد. پیدا کردن فیلم نامه‌ای با این کیفیت، چیزی بود که من همیشه در خواب می‌دیدم.
گرث الیس-آنوین

اندرو اسکات بازیگر و مجری مشهور انگلیسی، که نقش‌هایی جانبی را در فیلم‌ها و سریال‌های معروفی نظیر نجات سرباز رایان و جوخه‌ی برادران را تجربه کرده است، عمده شهرتش را مدیون بازی نقش جیم موریارتی در سریال شرلوک است. جیم موریارتی، نقش منفی سریال و دشمن شماره‌ی یک شرلوک هولمز است که در جریان داستان بلای جان او شده و حتی او را تا پای خودکشی نیز می‌برد. خاطره‌ای بد که در ادامه‌ی داستان نیز گریبان گیر شرلوک هولمز می‌شود…

اندرو اسکات در سریال شرلوک

دیدن اندرو اسکات در نقشی مثبت، چندان معمول نیست، علاوه بر نقش منفی در سریال شرلوک، او در آخرین قسمت فیلم سینمایی جیمز باند، اسپکتر هم نقشی منفی بر عهده داشت. باید منتظر ماند و بازی اندرو اسکات را در یک نقش مثبت دید. نقشی که می‌تواند بخش دیگری از هنر بازیگری او را به نمایش بگذارد.

منبع: Screen

دیدگاهتان را بنویسید