نسخه دسکتاپ پیام رسان WhatsApp برای ویندوز و مک منتشر شد

You are currently viewing نسخه دسکتاپ پیام رسان WhatsApp برای ویندوز و مک منتشر شد

اگر از کاربران نرم افزار پیام رسان WhatsApp هستید و در عین حال بیشتر اوقات از رایانه‌ی شخصیتان استفاده می‌کنید، یک راه جدید و ساده برای دسترسی به این نرم افزار پیام رسان برای شما وجود دارد؛ نسخه‌ی دسکتاپ نرم افزار WhatsApp .

هر چند تا پیش از این، امکان استفاده از نسخه‌ی تحت وب پیام رسان واتس‌اپ برای کاربران رایانه‌های خانگی و لپ تاپ وجود داشت، اما بالاخره واتس‌اپ هم به جمع دارندگان نسخه‌ی دسکتاپ پیوست و نرم افزار اختصاصی ویندوز و مک پیام رسانش را منتشر کرد.

WhatsApp در ویندوز و مک

این نرم افزار قابل نصب روی رایانه‌های دارای سیستم عامل ویندوز ۸ و مک ۱۰٫۹ و نسخه‌های بالاتر از هر دو سیستم عامل است و به طور کامل با این دو سیستم عامل سازگار است. در حال حاضر نسخه‌ی ۰٫۲٫۲۲۴۳  نرم افزار دسکتاپ WhatsApp در این صفحه برای دانلود در دسترس است.

نگاهی به صفحه‌ی دانلود نرم افزار WhatsApp هم می‌تواند جالب باشد، پیام رسانی که مالکش فیسبوک است و رقیب اصلیش فیسبوک مسنجر، نه تنها برای سیستم عامل‌های مرسوم این روزهای نظیر اندروید، آی او اس و ویندوز در دسترس است، بلکه برای سه سیستم عامل بلک بری، سیمبیان و حتی نوکیا سری ۴۰ نیز قابل استفاده است. نکته‌ای که این نرم افزار را از سایر رقبا متمایز می‌کند و طیف وسیع‌تری از کاربران قادر به استفاده از این پیام رسان در تلفن‌های همراهشان هستند.

هرچند در سال‌های اخیر رشد سریع تولید و فروش تبلت و گوشی‌های هوشمند، باعث کاهش کاربران گوشی‌های ساده و حتی رایانه‌ها شده است، اما در بازارهایی نظیر کشور هند، هنوز هم گوشی‌های ساده خریداران بسیاری دارند و در بسیاری از کشورها هنوز هم لپ تاپ‌ها نقش پر رنگی در زندگی دیجیتال افراد ایفا می‌کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید