تصاویر جدید مدل سفید و طلایی دستبند هوشمند مایکروسافت Microsoft Band

You are currently viewing تصاویر جدید مدل سفید و طلایی دستبند هوشمند مایکروسافت Microsoft Band

چند ماه پیش زمانی که پانوس پانای، مدیر بخش سورفیس غول ردموند نشین، در حال استفاده از دستبند هوشمند سفید رنگ مایکروسافت دیده شد، خیلی‌ها معتقد بودند که این دستبند، نسل سوم دستبند هوشمند مایکروسافت موسوم به Microsoft Band است، هرچند گروهی دیگر نیز بر این باور بودند که این دستبند، نسخه‌ای خاص از نسل قبلی است و ظاهرش تغییر کرده است.

پانوس هرگز درباره Microsoft Band سفید اظهار نظری نکرد، اما بعدها معلوم شد که این مدل از Microsoft Band ، مدلی اختصاصی بوده و تنها برای کارمندان شرکت مایکروسافت طراحی و تولید شده است. مدلی که با دو رنگ سفید و طلایی ظاهری منحصر بفرد دارد.

اساساً تفاوت اصلی بین این مدل و مدل‌های اصلی Microsoft Band رنگبندی آن است و دلیل مایکروسافت برای عدم ارائه‌ی این مدل در بازار هنوز مشخص نیست.

تولید نسل بعدی Microsoft Band در هاله‌ای از ابهام

بنا بر شایعات درز کرده از شرکت مایکروسافت، این شرکت نه تنها برنامه‌ای برای فروش این مدل سفید و طلایی در بازار ندارد، بلکه احتمال قطع تولید کامل دستبند هوشمند و عدم تولید نسل‌های بعدی نیز وجود دارد.

دلیل این موضوع نیز نا موفق بودن آزمایشات مایکروسافت برای نصب و راه اندازی نسخه‌ی اینترنت اشیا (IoT) ویندوز ۱۰ روی نسل سوم Microsoft Band بوده است؛ موضوعی که باعث شده، غول نرم افزاری جهان، تصمیم به کنار گذاشتن این محصول بگیرد. پیش از این برنامه‌های مایکروسافت برای تولید نسل سوم دستبند هوشمندش کاملاً مشخص بود، دستبندی که کاربردش تنها به بررسی فعالیت‌های بدن محدود نمی‌شد و با دارا بودن قابلیت‌های بسیار، امکاناتی شبیه به ساعت‌های هوشمند را داشت. محصولی که فعلاً خبری از آن نیست.

هرچند هنوز خبری از تولید ساعت و یا دستبند هوشمند جدیدی در مایکروسافت نیست، اما این شرکت هر زمان که بخواهد می‌تواند به این بازار در حال رشد باز گردد، بازاری که توسط اپل و Fitbit رهبری می‌شود و مایکروسافت، هرچند طرفداران خاص خودش را در سراسر دنیا دارد، هیچگاه شماره‌ی یک این بازار نبوده است.

منبع: Softpedia

 

دیدگاهتان را بنویسید