موسیقی منتخب / سال نو مبارک از گروه موسیقی سوئدی آبا (ABBA)

You are currently viewing موسیقی منتخب / سال نو مبارک از گروه موسیقی سوئدی آبا (ABBA)

سال ۲۰۱۶ میلادی هم به پایان رسید، البته به وقت ایران! و سال نو میلادی فرا رسیده است. ضمن تبریک سال نو به همه‌ی هموطنان مسیحی، برای همه در سال جدید میلادی آرزوی سلامتی، خوشبختی، صلح و شادی دارم. به مناسبت سال نو میلادی، تک آهنگ سال نو مبارک (Happy New Year) از گروه موسیقی سوئدی آبا (ABBA) به عنوان موسیقی منتخب، به شما تقدیم می‌شود.

سال نو مبارک ، حسن ختام دهه‌ی ۷۰ گروه آبا

گروه موسیقی آبا که در دهه‌ی ۷۰ میلادی، به عنوان پرفروش‌ترین گروه موسیقی جهان دست یافته بود، در سال‌ ۱۹۷۲ در شهر استکهلم سوئد توسط بنی اندرسون، بیورن اولویس، آنی-فرید لینگستاد و اجنتا فالتسکوگ بنیان گذاشته شد. این گروه محبوب دهه‌ی ۷۰ میلادی، تا سال ۱۹۸۳ به فعالیتش ادامه داد و پس از آن اعضای گروه آبا از هم جدا شده و فعالیت این گروه موسیقی به پایان رسید.

سال نو مبارک (Happy New Year) از گروه سوئدی آبا (ABBA)

تک آهنگ سال نو مبارک، آخرین تک آهنگ منتشر شده‌ی این گروه در دهه‌ی ۷۰ میلادی بوده که به مناسبت سال نو ۱۹۸۰ منتشر شده است. این تک آهنگ مشهور، در سال‌های گذشته چندین بار باز پخش شده و موفقیت‌های بسیاری نیز کسب کرده است. در سال ۲۰۰۸ میلادی،‌ این تک آهنگ در کشورهای دانمارک، نروژ و سوئد منتشر شده که به ترتیب رتبه‌ی ۲۵،‌ ۱۱ و ۴ را در بین پرفروش‌ترین تک آهنگ‌های سال را کسب کرد. در سال ۲۰۰۹ میلادی هم این تک آهنگ محبوب توانست در آلمان رتبه‌ی دهم و در سوئد رتبه‌ی ۵ را کسب کند.

برگردان فارسی بخش تکرار شونده (مشابه ترجیع بند) ترانه‌ی این تک آهنگ در زیر آمده است:

سال نو مبارک

سال نو مبارک

ممکن  است همه‌ی ما حالا و بعدها تصوری (چشم اندازی) داشته‌ایم

از جهانی که هر همسایه در آن یک دوست است

سال نو مبارک

سال نو مبارک

ممکن است همه‌ی ما امیدها‌یی داشته ایم و برای رسیدن به آن‌ها تلاش کرده‌ایم

اگر (تلاش) نکنیم باید بخوابیم و بمیریم

تو و من

دانلود و پخش نسخه‌ی mp3

دیدگاهتان را بنویسید