اولین تصاویر رندر و مشخصات پرچمدار جدید سامسونگ Samsung Galaxy S8

You are currently viewing اولین تصاویر رندر و مشخصات پرچمدار جدید سامسونگ  Samsung Galaxy S8

هر چه به زمان رونمایی از پرچمدار جدید شرکت سامسونگ، Samsung Galaxy S8 نزدیک می‌شویم، اطلاعات و جزئیات جدیدی از این گوشی هوشمند منتشر می‌شود. اطلاعاتی که گاه دقیق و درست و گاه غیر واقعی هستند. تارنمای GSMArena با انتشار تصاویری اختصاصی مدعی شده یکی از همکاران شرکت سامسونگ که در زمینه‌ی تولید قاب گوشی فعال است و البته خواسته نامش فاش نشود، رندرهای گرافیکی دقیق Samsung Galaxy S8 را در اختیار این تارنما قرار داده است.

اولین تصویر رندر Samsung Galaxy S8

ظاهر و باطن Samsung Galaxy S8

هرچند تنها سه تصویر از ظاهر پرچمدار جدید سامسونگ منتشر شده است، اما همین تصاویر هم اطلاعات جدیدی درباره‌ی طراحی این گوشی را در اختیار ما قرار می‌دهد. عدم استفاده از دکمه‌ی فیزیکی خانه (Home) و انتقال اسکنر اثر انگشت و این دکمه به زیر صفحه‌ی شیشه‌ای، تغییر در ظاهر نمایشگر گوشی و بهبود وضعیت ظاهری لبه‌های گوشی (Edge)، قرارگیری دو بلندگو در بالا و پایین گوشی، جک ۳٫۵ میلی متری و پورت یو اس بی در پایین گوشی،‌ برخی از ویژگی‌هایی است که در این تصاویر قابل مشاهده است. استفاده از یک دوربین در پشت تلفن، همراه با فلاش دوگانه هم دیگر نکته‌ای است که در این تصاویر قابل مشاهده است. پیش از این نیز شایع شده بود که نسخه‌ی معمولی Samsung Galaxy S8 دارای دوربین تک لنز است و نسخه‌ی پلاس، دارای دوربین دو لنز خواهد بود.

تصاویر رندر Samsung Galaxy S8

در بُعد سخت افزاری بنابر شایعات، Samsung Galaxy S8 دارای تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون ۸۳۵، پردازشگر مرکزی هشت هسته Kryo شامل چهار هسته ۲٫۴۵ و چهار هسته ۱٫۹ گیگاهرتزی،‌ پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۴۰، حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی،‌ دوربین اصلی ۱۲ و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی، قاببلیت فیلم برداری ۲۱۶۰p و اسکنر عنبیه و اثر انگشت است. سیستم عامل این گوشی نیز اندروید ۷ نوقا خواهد بود.

رندر گرافیکی Samsung Galaxy S8

پس از رونمایی سامسونگ از Note7 و مشکلات و ایرادات عجیب این گوشی، حالا چشم امید این شرکت به پرچمدار جدیدش است. پرچمداری که باید موفقیت‌های بیشتری برای سامسونگ به ارمغان بیاورد و مشکلات این شرکت را بکاهد. مراسم رونمایی رسمی Samsung Galaxy S8 در تاریخ ۱۸ آوریل،‌ سیزده ماه پس از معرفی Galaxy S7، برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید