کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷؛ حضور LG G6 و جای خالی Galaxy S8 سامسونگ

You are currently viewing کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷؛ حضور LG G6 و جای خالی Galaxy S8 سامسونگ

با نزدیک‌تر شدن به زمان برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلونا (WMC 2017)، شرکت‌های مختلف دنیای فناوری، برنامه‌های خود را برای حضور در این کنگره و رونمایی از محصولات جدیدشان منتشر می‌کنند. در این میان، معرفی محصولات و پرچمداران جدید دو غول کره‌ای دنیای فناوری، سامسونگ و ال جی، بخش مهمی از خبرهای کنگره جهانی موبایل بارسلونا را همه ساله به خود اختصاص می‌دهد.

در سال‌های گذشته معمولاً ال جی از این کنگره برای معرفی پرچمدار سری جی این شرکت استفاده می‌کرد. سامسونگ نیز در سه سال گذشته، جدیدترین پرچمدار سری گلکسی اس را در این کنگره معرفی کرده است.

پرچمدار ال جی تنها در کنگره جهانی موبایل

امسال اما اوضاع کمی نسبت به سال‌های قبل متفاوت است. هر چند شرکت ال جی تاریخ ۲۶ فوریه را برای معرفی LG G6 در نظر گرفته است اما شرکت سامسونگ رسماً اعلام کرده پرچمدار جدیدش در این کنگره رونمایی نخواهد شد. ظاهراً سامسونگ از مشکلات پیش آمده برای باتری پرچمدار دیگرش Note 7 درس گرفته است و تلاش برای تولید یک گوشی ایمن و بازگرداندن اعتماد کاربران به محصولاتش را به معرفی سریع‌تر اس ۸ ترجیح داده است. به گزارش رویترز، کوه دونگ-جینگ، مدیر عامل سامسونگ در کنفرانس خبری‌اش، عدم رونمایی از Galaxy S8 در کنگره موبایل بارسلونا امسال را تأیید کرده است.

درس‌های این حادثه، عمیقاً در فرهنگ و روند ما منعکس شده است. سامسونگ الکترونیک برای به دست آوردن مجدد اعتماد مصرف کنندگان سخت تلاش خواهد کرد.
کوه دونگ-جینگ، مدیر عامل سامسونگ

عدم حضور پرچمدار سامسونگ، فرصتی مناسب را برای شرکت‌های رقیب ایجاد می‌کند که با معرفی پرچمداران جدیدشان، در کانون توجهات و گزارش‌های خبری این کنفرانس قرار گیرند. نبود پرچمدار نامدار سامسونگ، البته فرصتی مناسب را برای ال جی جی۶ ایجاد کرده است تا به عنوان تنها نماینده‌ی بزرگ غول‌های کره‌ای در کنگره جهانی موبایل عرض اندام کند.

امروز تارنمای خبری The Verge تصویر جدیدی از ال جی جی۶ را منتشر کرد. تصویری که ویژگی‌های طراحی نیمه‌ی بالایی این گوشی، کاملاً در آن قابل مشاهده است. لبه‌های منحنی و محل قرارگیری دوربین جلو و سنسورهای این گوشی تنها جزئیاتی از این گوشی است که قابل رویت است. پیش از این نیز مشخصات نمیشگر این گوشی منتشر شده بود و جی۶ دارای نمایشگری ۵٫۷ اینچی با اندازه تصویر ۱۴۴۰×۲۸۸۰ و نسبت ابعاد غیرعادی ۲:۱ است.

ال جی جی6 - LG G6

دیدگاهتان را بنویسید