نصب و راه اندازی ویندوز ایکس پی روی آیفون ۷ + ویدیو

You are currently viewing نصب و راه اندازی ویندوز ایکس پی روی آیفون ۷ + ویدیو

یکی از کاربران یوتیوب در کانالش ویدیویی منتشر کرده که در آن یک گوشی آیفون ۷ مشاهده می‌شود که ویندوز ایکس پی روی آن نصب شده است. نصب یک سیستم عامل قدیمی روی یک گجت به روز چندان خبر جدیدی نیست، به عنوان مثال اوایل امسال نیز شاهد نصب ویندوز ۹۵ روی کنسول بازی نینتندو ۳DS بودیم. آنچه باعث توجه بیشتر به این خبر شده این موضوع است که شرکت اپل بارها اعلام کرده سخت مشغول کار بر روی قفل کردن سیستم عامل آی او اس است و اجازه نمی‌دهد هیچ کس پایداری و امنیت محصولاتش را به خطر بیندازد. اتفاقی که با نصب ویندوز منسوخ ایکس پی روی آیفون کاملاً به روز ۷ رخ داده است.

ویندوز ایکس پی هنوز هم خبرساز است!

اگر برای شما سؤال است که چگونه می‌توان سیستم عامل ویندوز ایکس پی را روی آیفون نصب کرد،‌ پاسخ یک نرم افزار شبیه ساز رایگان به نام iBox است. این نرم افزار شبیه ساز مانند سایر ابزارهای مشابه، امکان نصب و راه اندازی یک سیستم عامل روی سیستم عاملی دیگر را به کاربران می‌دهد. هرچند نصب ویندوز ایکس پی روی اپلیکیشن iBox چندان ساده و سریع نیست، اما این کار غیرممکن هم نیست.

همانطور که در ویدیو می‌بینید، هرچند ویندوز ایکس پی روی آیفون نصب شده است، اما سرعت اجرای آن بسیار پایین‌تر از حد انتظار است. دلیل این سرعت کم،‌ ناهمخوانی سخت افزارهای جدید آیفون ۷ و ویندوز قدیمی ایکس پی است. یکی دیگر از نکات جالب توجه، کنترل موس با استفاده از نمایشگر لمسی است که در نوع خود بسیار جالب است. هرچند ظاهراً به خاطر کوچک بودن نمایشگر آیفون، دقت موس هم چندان خوب نیست.

شکی نیست که نصب ویندوز ایکس پی آن هم روی آیفون برای کاربران عادی ایده‌ی خوبی نیست اما اگر علاقه‌مند به استفاده از یک گوشی ویندوزی هستید، شاید بد نباشد گوشی HP Elite X3 را مد نظر قرار دهید. هوشمندی با ویندوز ۱۰ موبایل که در حال حاضر قدرتمندترین گوشی هوشمند مبتنی بر ویندوز در بازار جهان است.

دیدگاهتان را بنویسید