معرفی نرم افزار LibreCAD ؛ نقشه کشی حرفه ای با نرم افزار کاملاً رایگان

You are currently viewing معرفی نرم افزار LibreCAD ؛ نقشه کشی حرفه ای با نرم افزار کاملاً رایگان

LibreCAD نرم افزاری متن باز و کاملاً رایگان است که امکان نقشه کشی دوبعدی در هر سه سیستم عامل دسکتاپ ویندوز، مک و نسخه‌های مختلف لینوکس را فراهم می‌کند. رابط کاربری ساده و توانمندی بالای LibreCAD در طراحی انواع نقشه‌های دو بعدی در کنار پشتیبانی تیم سازنده، این نرم افزار را به ابزاری قدرتمند برای نقشه کشی تبدیل کرده است.در حال حاضر LibreCAD به بیش از ۲۰ زبان رایج دنیا در دسترس است و گسترش و بهبودهای آن، با همکاری کاربران نرم افزار، پیوسته در حال انجام است.

ویژگی‌های LibreCAD

– کاملاً رایگان

– امکان طراحی انواع نقشه‌های دو بعدی، بدون هیچ محدودیت و مشکل

– ترجمه نرم افرار به بیش از بیست زبان و گسترش پیوسته به سایر زبان‌ها

– انتشار تحت مجوز GPLv2، به این معنی که شما می‌توانید به کد‌های این نرم افزار دسترسی پیدا کنید، آن را تغییر دهید، بهینه کنید و حتی آن را کپی کرده و تحت هر نامی گسترش دهید.

– قابل نصب بر روی سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس (دبیان، اوبونتو، فدورا، مندریوا، سوزه و …)

– پشتیبانی فنی کامل به زبان‌های مختلف

بیشتر بخوانید:  معرفی مرورگر ویوالدی / سریع، ایمن، حرفه‌ای و دوست داشتنی

این نرم افزار قدرتمند با داشتن مجموعه‌ای نسبتاً بزرگ از کاربران برای پاسخ گویی به سوالات شما، می‌تواند تجربه‌ای جدید از نقشه کشی را برای شما به ارمغان بیاورد. این نرم افزار پیوسته در حال گسترش است و در صورتی که شما هم علاقه مند باشید، می توانید به گسترش آن کمک کنید.

با توجه به حجم کم این نرم افزار پیشنهاد می کنم، LibreCAD را به طور رایگان از اینجا دانلود کنید و از تجربه ای جدید در نقشه کشی دو بعدی بهره مند شوید.

اگر به نرم افزارهای رایگان معرفی شده در اِی پی بلاگ علاقه‌مند هستید، می‌توانید برچسب نرم افزار رایگان را دنبال کنید. همچنین اگر نرم افزار رایگانی را می‌شناسید که امکانات خوبی را ارائه می‌دهد و  کمتر مورد توجه واقع شده است، می‌توانید از بخش ارتباط با ما و یا نظرات همین بخش، معرفی کنید تا با نام شما در وبسایت منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید