AutoDraw نرم افزاری برای تبدیل شکل‌های رسم شده به نقاشی

You are currently viewing AutoDraw نرم افزاری برای تبدیل شکل‌های رسم شده به نقاشی

اگر شما هم مثل من در نقاشی مستعد نیستید و یا حوصله ندارید با دقت نقاشی بکشید، نرم افزار جدید گوگل را از دست ندهید. AutoDraw نرم افزار رایگان و مبتنی بر هوش مصنوعی است که شکل‌های نه چندان حرفه‌ای و کم جزییات کشیده شده توسط کاربر را حدس زده و به تصویری که مورد نظر او است، تبدیل می‌کند. رباتی دارای هوش مصنوعی که از کاربران یاد می‌گیرد و روز به روز در حدس و تبدیل تصویر قدرتمند‌تر می‌شود.

AutoDraw ابزار هوشمند نقاشی

AutoDraw در واقع رباتی دارای هوش مصنوعی است که به کمک تحلیل خطوط رسم شده توسط کاربر، تصویر نقاشی شده را حدس می‌زند و به تصویری زیباتر و دقیق‌تر که از پیش در نرم افزار وجود دارد، تبدیل می‌کند. با کشیدن هر خط در این نرم افزار، مجموعه‌ای از تصاویری که از نظر هوش مصنوعی نرم افزار مورد نظر شماست در بالای صفحه آن ظاهر می‌شود و شما می‌توانید خودتان تصویر مورد نظر را انتخاب کنید.

AutoDraw جادوی یادگیری ماشین را با نقاشی‌های هنرمندان مستعد در هم می‌آمیزد تا ما سریع‌تر نقاشی کنیم.
بخشی از گفتار راوی تیزر گوگل برای نرم افزار

نکته‌ی کلیدی درباره‌ی این نرم افزار، یادگیری آن از کاربران است. هرچه نقاشی‌های بیشتری در این نرم افزار کشیده شود و تصاویر بیشتری ساخته شود،‌ هوش مصنوعی این نرم افزار دقت بیشتری در تشخیص نقاشی‌ها خواهد یافت و سریع‌تر، دقیق‌تر و هوشمند‌تر عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید:  دسترسی به آثار هنری بیش از 850 موزه با Google Arts & Culture

هرچند حدس نقاشی و تبدیل آن به تصویری زیبا، کاربرد اصلی AutoDraw است، اما به کمک ابزارهای جانبی این محصول خلاقانه‌ی گوگل، می‌توانید نقاشی‌هایتان را رنگ کرده، به آن‌ها نوشته اضافه کنید و فایل حاصل را ذخیره و استفاده کنید.

برای استفاده از AutoDraw می‌توانید به اینجا مراجعه کنید. متأسفانه AutoDraw نیز مانند بسیاری از امکانات شرکت گوگل برای کاربران ساکن ایران در دسترس نیست، اما این پایان کار نیست و برای استفاده از این نرم افزار راه‌های زیادی وجود دارد!

دیدگاهتان را بنویسید