گذر تعداد کاربران شبکه اجتماعی لینکدین از مرز نیم میلیارد نفر

You are currently viewing گذر تعداد کاربران شبکه اجتماعی لینکدین از مرز نیم میلیارد نفر

دیروز (۴ اردیبهشت) روز بزرگی برای شبکه‌ی اجتماعی لینکدین بود، چراکه تعداد کاربران این شبکه از مرز ۵۰۰ میلیون نفر گذشت. هرچند در نگاه اول،‌ گذر از مرز نیم میلیارد کاربر توسط لینکدین به نسبت کاربران میلیاردی فیسبوک چندان جلب توجه نمی‌کند، اما نباید فراموش کرد که لینکدین بزرگترین شبکه‌ی اجتماعی تخصصی جهان است و بستری بزرگ برای انواع ارتباطات کاری کارفرمایان و کارمندان در سراسر دنیاست.

وبلاگ رسمی شبکه‌ی اجتماعی لینکدین با انتشار متنی،‌ دستیابی این شبکه‌ی اجتماعی به این رکورد را اعلام کرد. رکوردی که برای یک شبکه‌ی اجتماعی کاملاً تخصصی قابل توجه است و به نوعی رشد این قبیل سایت‌ها در بازارهای کسب و کار را نشان می‌دهد.

ما به تازگی از مرحله‌ای مهم و هیجان انگیز عبور کردیم. در حال حاضر بیش از نیم میلیارد نفر از ۲۰۰ کشور جهان، از لینکدین برای ارتباطات و مراودات کاری و یافتن موقعیت‌های شغلی استفاده می‌کنند.
بخشی از متن منتشر شده در وبلاگ لینکدین

کسب و کار حرفه‌ای با لینکدین

وجود بیش از ۱۰ میلیون فرصت شغلی فعال و ۹ میلیون شرکت همراه با انتشار هفتگی بیش از ۱۰۰ هزار مقاله در لیندکین، این شبکه‌ی اجتماعی را به محلی عالی برای یافت شغل مناسب همراه با گسترش روابط کاری در سراسر جهان تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید:  تعداد کاربران پیام رسان فیسبوک از مرز 1.2 میلیارد نفر در ماه گذشت

لینکدین در سال ۲۰۰۳ توسط رید هافمن افتتاح شد و از همان ابتدا با هدف بهبود وضعیت کسب و کار و ارتباطات کاری در فضای اینترنت منتشر شد. در سال ۲۰۱۶ میلادی، شرکت مایکروسافت در ازای مبلغ ۲۶٫۲ میلیارد دلار سهام این شبکه را به طور کامل خریداری کرد و مالکیت این شبکه‌ی اجتماعی را بر عهده گرفت. در حال حاضر لینکدین به بیش از ۲۰ زبان زنده‌ی دنیا در دسترس است و عملاً بزرگترین شبکه‌ی اجتماعی تخصصی جهان محسوب می‌شود. دفتر مرکزی لینکدین در کالیفرنیای امریکاست و این شبکه در بیش از ۲۰ شهر دنیا دفتر رسمی دارد. همچنین بر اساس آمار الکسا، وبسایت این شبکه، یکی از ۲۰ وبسایت پر بازدید جهان است.

دیدگاهتان را بنویسید