ببینید: Cliffside Hotel ، اقامت در هتلی که به صخره‌های دیوار دره متصل است!

You are currently viewing ببینید: Cliffside Hotel ، اقامت در هتلی که به صخره‌های دیوار دره متصل است!

اگر فکر می‌کنید هتل محلی لوکس، پر امکانات و البته آرام و کم هیجان برای اقامت در سفر است،‌ مطمئناً پس از دیدن ویدیوی معرفی Cliffside Hotel نظرتان عوض خواهد شد. یک شرکت سازنده هتل به نام Natura Vive در کشور پرو، با ساخت هتلی خلاقانه موسوم به Cliffside Hotel ،‌ استانداردهای ساخت هتل را به سطح جدیدی رسانده و زیبایی و راحتی را با هیجان زندگی بر فراز دره‌ای زیبا ادغام کرده است.

شرکت Natura Vive، سازنده‌ی این هتل خارق العاده، به جای بنا کردن ساختمان‌های لوکس با اتاق‌های اقامت مجلل برای هتل، اتاق‌هایی شیشه‌ای ساخته و آن‌ها را به صخره‌های دیوارهای دره‌ای در رشته‌ی کوه‌های آند کشور پرو متصل کرده است. این اتاق‌های تمام شیشه‌ای محل اقامت مسافرانی هستند که علاوه بر هیجان سفر، به هیجان اقامت در هتل نیز علاقه دارند. اتاق‌های این هتل بر فراز دره‌ای سرسبز قرار دارد که رودی آرام از میان آن می‌گذرد و روستایی کوچک و زیبا در آن ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:  افتتاح اولین هتل اختصاصی بازی Arcade Hotel خورهای جهان در آمستردام

سفری پرهیجان برای رسیدن به Cliffside Hotel

علاوه بر منظره‌ی زیبای دره که اتاق‌ها بر آن مشرف هستند و ارتفاع بسیار زیاد اتاق‌های هتل، دسترسی به محل اقامت هم بسیار جذاب و هیجان انگیز است. بر خلاف هتل‌های معمولی که برای رفتن به اتاق فقط به یک آسانسور نیاز است، رسیدن به اتاق‌های Cliffside Hotel هم بسیار هیجان انگیز است. پرواز بر فراز دره، کوه پیمایی و صخره نوردی راه دسترسی به اتاق اجاره شده در این هتل رویایی است. در واقع راه رسیدن به اتاق در Cliffside Hotel خودش یک سفر پرهیجان است.

هرچند به نسبت محل قرار گیری هتل و مناظر زیبا و چشم نواز اتاق‌های شیشه‌ای، Cliffside Hotel از امکانات خوبی برخوردار است، اما هزینه‌ي اقامت در این هتل هم چندان ارزان نیست و برای هرشب اقامت در اتاق‌های این هتل، باید حدود ۳۰۰ دلار پرداخت کرد.

منبع: Business Insider

دیدگاهتان را بنویسید