معرفی کتاب: آبشار ممنوعه عاشقانه‌ای جذاب و گیرا از رابین کار

You are currently viewing معرفی کتاب: آبشار ممنوعه عاشقانه‌ای جذاب و گیرا از رابین کار

آبشار ممنوعه (Forbidden Falls)، هشتمین جلد از مجموعه کتاب‌های رودخانه‌ی ویرجین (Virgin River) است. این مجموعه شامل ۱۸ کتاب است که روایتی از داستانی عاشقانه در شهری خیالی در اطراف رودخانه‌ی ویرجین* امریکاست. رابین کار، نویسنده‌ی این مجموعه، از سال ۱۹۸۰ میلادی با رمان Chelynne وارد عرصه‌ی نویسندگی شد. او تا به امروز آثار متعددی داشته و کتاب‌هایش بیش از ۵۰ بار در صدر فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز قرار گرفته است. عمده‌ی شهرت رابین کار به خاطر مجموعه‌ کتاب‌های رودخانه‌ی ویرجین است که قسمت‌های مختلف آن در میان کتب پرفروش امریکا قرار دارند. این مجموعه با انتشار کتاب رودخانه‌ی ویرجین در سال ۲۰۰۷ آغاز شد و در سال ۲۰۱۲ با چاپ کتاب کریسمسی به سبک من به پایان رسید.

شلبی دست گلش را کنار گذاشت و رو به لوک ایستاد، دستان او را در دستانش گرفت. و گفت:« لوک، من عاشق تو هستم. قول می‌دهم هر روزی که تو را در زندگیم داشته باشم، عشقم را به تو نشان دهم.

نواح به الی نیم نگاهی کرد و از حرف‌های عروس و داماد لبخندی بر لبشان نشست.

– شلبی، من عاشقت هستم. در هر روز از زندگی مشترکمان، عشقم را به تو نشان خواهم داد. و هر کجا که آسیبی به تو برسانم، بی تردید از تو طلب بخشش می‌کنم.

– هر کجا شکی باشد، من به تو ایمان دارم لوک.

– در زمان ناامیدی، تو امید من خواهی بود.

– در لحظات تاریکی، من نور را در تو خواهم یافت.

– آنگاه که غم و اندوه وجود داشته باشد، به من اجازه بده برایت شادی را به ارمغان بیاورم.

– لوک، من به دنبال دلداری برای دلشکستی‌هایم نخواهم بود.

– من به دنبال درک کردن هستم،‌نه فقط درک شدن.

– من عاشق خواهم بود، نه فقط طالب عشق.

– من قلب و زندگیم را به تو می‌دهم.

– من، لوک ریوردان،‌ تو را، شلبی مک‌اینتایر، به عنوان همسرم، بهترین دوستم، عشقم، شریک زندگیم، رأس خانواده‌ام و نیم دیگر قلبم برای همیشه می‌نامم.

لوک حلقه‌ ازدواج را در دست شلبی کرد. شلبی حلقه ازدواج را در دست لوک کرد و گفت:« من، شلبی مک‌اینتایر، تو را، لوک ریوردان، به عنوان همسرم، بهترین دوستم، عشقم، شریک زندگیم، رأس خانواده‌ام و نیم دیگر قلبم برای همیشه می‌نامم.»

آنچه در بالا آمده است، ترجمه‌ای آزاد و همراه با تصرف از بخش کوتاهی از کتاب آبشار ممنوعه است. اگر به داستان‌های عاشقانه‌ی معاصر، در فضایی رمانتیک، با نوشتاری زیبا و گیرا علاقه‌مند هستید، آبشار ممنوعه را از دست ندهید.

راهنما پسوند: EPUB.

دانلود دانلود – با حجم ۰٫۸ مگابایت

رمز عبور رمز فایل: www.apblog.ir

منبع منبع: ای پی بلاگ

بیشتر بخوانید:  داستان کوتاه نامه / دانلود PDF کامل

*رودخانه ویرجین در سه ایالت نوادا، یوتا و آریزونای امریکا جاری است و یکی از سرشاخه‌های اصلی رودخانه‌ی کلورادو است..

دیدگاهتان را بنویسید