جدیدترین تریلر فصل هفتم بازی تاج و تخت ؛ زمستان اینجاست!

You are currently viewing جدیدترین تریلر فصل هفتم بازی تاج و تخت ؛ زمستان اینجاست!

کمتر از یک ماه به آغاز پخش فصل جدید سریال بازی تاج و تخت باقی مانده و شبکه‌ي اچ‌بی‌او برای افزایش عطش هواداران این سریال، دومین تریلر فصل هفتم بازی تاج و تخت را منتشر کرد. تریلری که هرچند کوتاه است اما اطلاعات و سرنخ‌های بسیاری درباره‌ی آنچه در قسمت‌های پیش رو خواهیم دید را نمایان می‌کند.

بیشتر بخوانید:  جدیدترین خبرها و اولین تریلر رسمی فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت

سرنخ‌های تریلر فصل هفتم بازی تاج و تخت

در این تریلر، بر خلاف تریلر پیشین، تصویری خاص در خود دارد، حضور پادشاه شب. در این تریلر پادشاه شب آمده شده و در حال آماده سازی ارتشش برای دست یافتن به افتخار است. از سویی دیگر ترونر‌ها که در شبکه‌های مجازی کمپینی با نام «winterizing» راه انداخته‌اند حالا دیگر مطمئن هستند که حتی در تیر ماه هم می‌توان شاهد ورود زمستان بود! زمستانی که آغاز شده و داستانی پر پیچ و خم را روایت خواهد کرد. آغاز نبرد دنریس و سه اژدهایش با وستروس نشین‌ها هم بخشی دیگر از داستان فصل جدید است که در تریلر فصل هفتم بازی تاج و تخت نمایان شده است.

بیشتر بخوانید:  تصاویر جدید از فصل هفتم بازی تاج و تخت؛ آیا استارک‌ها دوباره متحد می‌شوند؟

مصاحبه‌ی جنجالی کیت هرینگتون (جان اسنو)

کیت هرینگتون بازیگر نقش جان اسنو، یکی از محبوب‌ترین کاراکترهای سریال بازی تاج و تخت، در مصاحبه‌ای جنجالی، امکان مرگ این کاراکتر را در فصل هفتم رد نکرده است! احتمالی که جنجال زیادی در میان هواداران جان اسنو به پا کرده است.

من در فصل ششم احساس امنیت می‌کردم، زیرا فکر می‌کنم که روایتگری خوبی از داستان نبود که در همان فصلی که به زندگی بازگشته‌ام، بمیرم. در فصول بعدی، مثل فصل‌های سابق است. او در خطر مرگ است، درست مثل هر کس دیگری.
کیت هرینگتون در مصاحبه با مجله SFX

بحث‌ها و شایعات درباره‌ی فصل هفتم به اوج خود رسیده است و هر روز خبر و شایعه‌ی جدیدی درباره‌ي فصل جدید منتشر می‌شود؛ اما آنچه کاملاً صحیح است همین جدیدترین تریلر فصل هفتم بازی تاج و تخت است، تریلری کوتاه که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

برای دنبال کردن اخبار فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت در اِی‌پی‌بلاگ، می‌توانید برچسب GOT را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید