هر آنچه درباره فصل هفتم سریال Suits می‌دانیم؛ آیا مایک و ریچل بچه‌دار می‌شوند؟

You are currently viewing هر آنچه درباره فصل هفتم سریال Suits می‌دانیم؛ آیا مایک و ریچل بچه‌دار می‌شوند؟

فصل جدید سریال محبوب Suits کمتر از یک ماه دیگر و از تاریخ ۲۱ تیر (۱۲ جولای) روی آنتن خواهد رفت. سریالی جذاب و محبوب که داستان گروهی از وکلای یک شرکت حقوقی و روابط کاری، اجتماعی و عاطفی آن‌ها را روایت می‌کند. مثل همیشه فصل هفتم سریال Suits را شبکه‌ی USA پخش می‌کند.

توجه: این متن حاوی نکاتی است که ممکن است داستان فصل هفتم بازی تاج و تخت را لو دهد.

داستان فصل هفتم سریال Suits

فصل ششم سریال Suits در حالی به پایان رسید که پس از کش و قوس‌های فراوان، مایک راس (پاتریک جی. آدامز) در نهایت موفق به کسب مدرک وکالت شد و عملاً روند کار و زندگی زوج مایک و ریچل زین (مگان مارکل) به تعادل رسید. این که در این شرایط زندگی مشترک مایک و ریچل چگونه خواهد بود، خود روندی جدید در داستان سریال است. از سویی دیگر، داستان هاروی اسپکتر (گابریل مکت) و دانا پالسون (سارا رافرتی) با تغییراتی که شخصیت دانا در فصل ششم دیدیم، وارد مرحله‌ي جدیدی شده و این ارتباط روند جدیدی به خود گرفته‌ است.

بیشتر بخوانید:  پایان فصل ششم سریال Suits ؛ فصل هفت و انتظار داستانی متفاوت

مدیریت بر شرکت پیرسون-اسپکتر-لیت هم با رفتن جسیکا پیرسون (جینا تورس) خط داستانی جدیدی است که قطعاً بسیار جذاب خواهد بود، چراکه روابط هاروی اسپکتر و لوییز لیت (ریک هافمن) همیشه جالب بوده است. داستان‌هایی که در کنار اتفاقات جانبی و رقابت‌های بین شرکت‌های بزرگ حقوقی در شهر نیویورک، خبر از فیلم‌نامه‌ای جذاب برای فصل هفتم سریال Suits می‌دهد.

هاروی مانند یک سلاح آماده بود و می‌توانست کارهای وحشتناکی انجام دهد اما جسیکا آنجا بود و او را آرام می‌کرد. حالا او در موقعیت جدیدی است و این موضوع برای او عواقبی در بر خواهد داشت. این موضوع برای لوییس، دانا، مایک، ریچل و همه‌ي شرکت عواقبی دارد. همچنین معلوم نیست که او واقعاً آن (مدیریت) را می‌خواهد یا نه!
مایک و هاروی چگونه با هم کار خواهند کرد؟ گروه ما دوباره در کنار هم هستند اما آن‌ها متفاوت هستند، آن‌ها تغییر کرده‌اند. مایک دیگر یک وکیل تازه کار نیست، او همچنین دیگر یک متقلب هم نیست و این‌ها چگونه بر زندگی و ارتباطات او اثر می‌گذارد؟ ریچل هم حالا یک یک وکیل کامل است.
احساس می‌کنم لوییس لیت از آن دسته کاراکتر‌هایی است که دو قدم به جلو می‌رود و یک قدم به عقب باز می‌گردد. رشد او در ارتباط با تارا (نامزدش که از او جدا شد) روی او تأثیری رو به جلو خواهد داشت.
دانا به دنبال چیزی بیشتر از یک منشی وکیل بودن است. آیا می‌خواهد بیشتر باهوش باشد؟ آیا چیزی بیشتر در ارتباط با هاروی می‌خواهد؟ فصل هفتم موقعیتی برای دانستن چیزهای بیشتری در این‌باره است.
آرون کورش، سازنده‌ی سریال Suits

مایک، ریچیل و بچه؟

با اینکه برخی شایعات خبر از جدا شدن مگان مارکل، بازیگر نقش ریچل زین از سریال، به دلیل ازدواج آتی او با نامزدش پرنس هری، شاهزاده انگلیس می‌داد؛ اما به نظر می‌رسد نویسندگان سریال Suits قصد دارند خط داستانی جدیدی برای او ایجاد کنند. به گفته‌ي یک منبع آگاه، ریچل در فصل هفتم یک خط داستانی جدید خواهد داشت و خواهیم دید که او بچه‌دار می‌شود. به گفته‌ی این منبع، تهیه کنندگان سریال به دلیل توجه جهانی به مگان مارکل می‌خواهند او را برای فصل هشتم هم نگه دارند.

دنباله‌ای با محوریت داستان جسیکا پیرسون

در سویی دیگر، جینا تورس بازیگر نقش محبوب و پرطرفدار جسیکا پیرسون هم قراردادی با شبکه‌ی USA امضا کرده است که بر اساس آن قرار شده او نقش اصلی سریالی که دنباله‌ای از سریال Suits است را بازی کند. هنوز اطلاعات دقیقی درباره‌ی داستان، بازیگران و نیز نام و زمان ساخت این سریال منتشر نشده است.

منبع: Express

دیدگاهتان را بنویسید