آخرین اطلاعات Galaxy Note 8 سامسونگ؛ نمای ۳۶۰ درجه پرچمدار جدید

You are currently viewing آخرین اطلاعات Galaxy Note 8 سامسونگ؛ نمای ۳۶۰ درجه پرچمدار جدید

کمتر از چند ماه به رونمایی رسمی پرچم‌دار جدید سامسونگ، Galaxy Note 8 باقی مانده و مثل همیشه بازار شایعات پیرامون این فبلت جدید، داغِ داغ است. هوشمندی که جانشین گوشی نه چندان موفق Note 7 خواهد شد و سامسونگ امیدوار است آمدنش پایانی بر ناکامی‌های آخرین عضو خانواده Note باشد.

مشخصات فنی Galaxy Note 8

در حالی که با حضور گوشی Galaxy S8+ با نمایشگر آمولد (AMOLED) 6.2 اینچی، انتظار فبلتی بزرگ‌تر وجود دارد، سامسونگ با افزودن ۰٫۱ اینچ به نمایشگر موسوم به «نمایش بی‌نهایت» که در دو سو خمیده است، اندازه‌ی ۶٫۳ اینچی را برای Galaxy Note 8 در نظر گرفته است. گفته می‌شود این نمایشگر حدقل دارای اندازه تصویر ۲K خواهد بود، هرچند شایعات وجود دارد که از ۴K نمایشگر خبر می‌دهند. تراشه‌ي اسنپدراگون ۸۳۵ یا تراشه اگزینوس ۸۸۹۵ در کنار رم ۶ گیگابایتی هم دیگر ویژگی‌های مهم سخت افزاری این هوشمند قدرتمند است.

در کنار این ویژگی‌های عالی، برخی سخت افزارها هم در Galaxy Note 8 استفاده شده‌اند که چندان به مذاق هواداران خوش نیامده است. استفاده از باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی آمپری، آن هم در حالی که در S8 و S8+ از باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری استفاده شده است، چندان جذاب به نظر نمی‌رسد. البته شارژر باتری نوت ۸ بی‌سیم و با قبلیت شارژ سریع است.

بیشتر بخوانید:  معرفی Samsung Galaxy Stellar 2 میان‌رده جدید کهکشان سامسونگ

دوربین دوتایی اصلی گوشی نیز با حسگرهای ۱۲ مگاپیکسلی ویژگی سخت افزاری مهم دیگر این پرچمدار است. البته قرار گرفتن اسکنر اثر انگشت درست کنار این دوربین‌ها هم چندان مورد توجه کاربران نیست.

در بعد نرم افزاری Galaxy Note 8 از آخرین نسخه‌ی اندروید بهره خواهد برد و البته قابلیت اتصال به DeX Station را خواهد داشت. سخت افزاری که امکان استفاده از گوشی اندرویدی را درست مثل یه رایانه در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

هنوز زمان ورود به بازار و قیمت Galaxy Note 8 مشخص نیست اما انتظار می‌رود این گوشی در ماه سپتامبر سال جاری (۲۰۱۷) و با حداقل قیمت ۹۹۹ یورو و در رنگ‌های سیاه، آبی و طلایی وارد بازار شود.

منبع: ۹۱Mobile

دیدگاهتان را بنویسید