تلفن هوشمند کی‌اف‌سی ؛ برای آنان که عاشق مرغ سوخاری هستند!

You are currently viewing تلفن هوشمند کی‌اف‌سی ؛ برای آنان که عاشق مرغ سوخاری هستند!

مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای کی‌اف‌سی به مناسب سی سالگی افتتاح اولین رستورانش در کشور چین، در همکاری با شرکت چینی هواوی یک گوشی هوشمند اختصاصی را وارد بازار کرد.

این مدل محدود که با برند و طرح اختصاصی کی‌اف‌سی طراحی شده است، هواوی ۷ پلاس نام دارد و علاوه بر طراحی خاص، دارای امکانات نرم افزاری ویژه‌ای برای هوادران این رستوران‌های زنجیره‌ای نیز هست. حضور هر دو لوگوی کلنل ساندرز و هواوی در پشت این گوشی قرمز رنگ اما مهم‌ترین ویژگی بصری آن محسوب می‌شود.

مشخصات گوشی هوشمند کی‌اف‌سی

فروش گوشی اختصاصی کی‌اف‌سی از فردا (پنجشنبه) و با قیمت ۱۶۱ دلار در کشور چین آغاز می‌شود. قیمتی که برای سخت افزار قدرتمند این هوشمند خوش رنگ و لعاب جالب توجه است. اسکنر اثر انگشت، حافظه رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و نیز پشتیبانی از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت برخی از ویژگی‌های سخت افزاری این تلفن هوشمند خاص است.

بیشتر بخوانید:  ساخت اولین گوشی تلفن همراه بدون باتری در دانشگاه واشنگتن

در سوی دیگر، دو نرم افزار خاص نیز به صورت پیش فرض در این گوشی‌ها نصب شده‌اند؛ نرم افزار اختصاصی کی‌اف‌سی و نرم افزاری به نام کی-موزیک. اپلیکیشن اختصاصی که چندان نیاز به توضیح خاصی ندارد و مشابه اپلیکیشن‌های سایر رستوران‌ها است. کی-موزیک اما موضوع دیگری است! اپلیکیشن کی-موزیک به دارندگان این گوشی هوشمند در هنگام حضور در هر شعبه از رستوران‌های کی‌اف‌سی، امکان انتخاب آهنگی که از اسپیکرها پخش می‌شود را می‌دهد.

بین کی‌اف‌سی و هواوی… هر دو برند شاهد رشدی سریع در این ۳۰ سال در چین بوده‌اند. این همکاری ادای احترام ما به این دوران است.
استیون لی، جانشین رئیس بخش بازاریابی کی‌اف‌سی در گفتگو با Campaign Asia-Pacific

مجموعه رستوران‌های کی‌اف‌سی بیش از ۴۰۰۰ شعبه در کشور چین دارد و یکی از برندهای مهم در بخش رستوران‌های چین به حساب می‌آیند. ورود این گوشی هوشمند، با تعداد محدود به بازار می‌تواند به نمادی برای هواداری از این رستوران‌های مرغ سوخاری پز تبدیل شود. مرغ سوخاری‌هایی که البته در سطح جهان طرفداران بسیاری دارند.

دیدگاهتان را بنویسید