Ataribox کنسول جدید آتاری؛ تلفیقی از خاطره و بازی

You are currently viewing Ataribox کنسول جدید آتاری؛ تلفیقی از خاطره و بازی

هنوز یک ماه از انتشار اخبار بازگشت برند آتاری با کنسول Ataribox به عرصه‌ی رقابت نمی‌گذرد که حالا سازندگان این کنسول با ارسال ایمیلی به هواداران، جزئیات بیشتری را درباره‌ی این کنسول بازی خاطره انگیز منتشر کرده‌اند.

کمتر از یک ماه پیش و در نمایشگاه E3، آتاری اقدام به معرفی کنسولی جدید با ظاهری کلاسیک کرد. این شرکت با انتشار یک تیزر ۲۰ ثانیه‌ای نمایی از کنسول جدید، موسوم به Ataribox را به نمایش گذاشت. کنسولی که بسیار شبیه به مدل ۲۶۰۰ و با بدنه‌ی چوبی است. در آن زمان آتاری هیچ اطلاعاتی درباره‌ی کنسول جدید منتشر نکرد و حتی معلوم نشد که این کنسول قادر به اجرای چگونه بازی‌هایی است.

این بی خبری همچنان ادامه داشت تا اینکه این شرکت با ارسال ایمیلی به هوادارانش، تصاویر کنسول Ataribox را منتشر کرد و البته جزئیاتی ناچیز از ویژگی‌های این کنسول را نیز بیان کرد. مانند مدل ۲۶۰۰، کنسول جدید آتاری دارای بدنه‌ای چوبی است که بسیار زیبا و باظرافت طراحی شده است. پشتیبانی از کارت حافظه‌ی اس‌دی، درگاه اچ‌دی‌ام‌آی و چهار درگاه یواس‌بی نیز از دیگر ویژگی‌های به‌روز اضافه شده به این کنسول نام آشناست. Ataribox در دو مدل چوبی و سیاه/قرمز طراحی و به کاربران ارائه خواهد شد، همچنین پنل جلوی این کنسول هریک از دو مدل چوبی و شیشه‌ای می‌تواند باشد. سایر جزئیات در تصاویر کاملاً مشهود هستند.

بیشتر بخوانید:  Xbox One X مایکروسافت قدرتمندترین کنسول بازی تاریخ را رونمایی کرد

در مورد مشخصات فنی و بازی‌های قابل اجرا روی Ataribox اما اطلاعات بسیار مبهم است. البته در بخش‌هایی از ایمیل ارسالی، اشاراتی به قابلیت‌های این کنسول شده است.

هدف ما ساخت چیز جدیدی است که هرچند میراث ما را در خود دارد اما هم برای هواداران قدیمی و هم برای هواداران جدید جذاب باشد.
بخشی از ایمیل ارسالی آتاری به هواداران

بنا بر بخش‌هایی دیگر از این ایمیل، آتاری می‌خواهد علاوه بر بازی‌های قدیمی و کلاسیک، محتوای امروزی را هم در این کنسول قرار دهد. منظور آتاری از محتوای امروزی معلوم نیست اما انتظار می‌رود کنسول Ataribox شرکت آتاری نیز مانند کنسول NES Classic شرکت نینتندو ابزاری با قابلیت‌های نوین برای اجرای بازی‌های قدیمی باشد.

آتاری هیچ اطلاعاتی درباره‌ی زمان معرفی، عرضه رسمی و حتی قیمت این بازی ارائه نکرده، هرچند نشان داده که از اشتیاق هواداران کاملاً آگاه است!

ما می‌دانیم که شما مشتاق جزئیات هستید؛ مشخصات، بازی‌ها، قیمت گذاری و زمان بندی. ما این‌ها را عمداً منتشر نمی‌کنیم. ما می‌خواهیم این کنسول آماده شود و گام به گام پیش برویم تا کنسول وارد بازار شود.
بخشی از ایمیل ارسالی آتاری به هواداران

کنسول Ataribox

منبع: TheVerge

دیدگاهتان را بنویسید