Nokia 8 پرچمدار جدید نوکیا ۲۵ مرداد رسماً رونمایی خواهد شد

You are currently viewing Nokia 8 پرچمدار جدید نوکیا ۲۵ مرداد رسماً رونمایی خواهد شد

پس از مدت‌ها حدس و گمان و انتشار انواع و اقسام شایعات درباره‌ی پرچمدار جدید نوکیا، شرکت اچ‌ام‌دی مالک فعلی این برند تاریخ ۲۵ مرداد (۱۶ آگوست) را برای رونمایی رسمی از Nokia 8 انتخاب کرده است.

بازگشت برند قدیمی و خاطره انگیز نوکیا به بازار تلفن‌های هوشمند با استفاده از سیستم عامل اندروید، چند ماهی است که شروع شده اما معرفی یک پرچمدار قدرتمند، نقطه‌ی عطفی در این بازگشت خواهد بود. پرچمداری که یک ویژگی اصلی و پرطرفدار نوکیا را با خود همراه خواهد داشت، لنز کارل زایس. این اولین بار خواهد بود که یک دستگاه اندرویدی نوکیا با لنز کارل زایس معرفی خواهد شد و همین نکته این گوشی را برای عکاسان غیر حرفه‌ای شگفت انگیز کرده است.

مشخصات فنی Nokia 8

بنا بر شایعات و اخبار موجود، در بعد سخت افزاری Nokia 8 دارای تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون ۸۳۵، پردازشگر مرکزی هشت هسته کریو شامل ۴ هسته‌ي ۱٫۹ و چهار هسته‌ی ۲٫۴۵ گیگاهرتزی، حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی کارل زایس، دوربین جلوی ۱۲ مگاپیکسلی، نمایشگر ۵٫۳ اینچی آی‌پی‌اس با تراکم پیکسلی ۵۵۴ پیکسل در اینچ، اسکنر اثر انگشت و باتری غیر قابل  تعویض یون لیتیوم خواهد بود. در بعد نرم افزاری نیز Nokia 8 از اندروید ۷٫۱٫۱ نوقا بهره خواهد برد.

بیشتر بخوانید:  آخرین اطلاعات Galaxy Note 8 سامسونگ؛ نمای 360 درجه پرچمدار جدید

این گوشی در سه رنگ آبی، مشکی و طلایی با قیمتی حدود ۶۰۰ یورو به بازار خواهد آمد. بنا بر اعلام شرکت اچ‌ام‌دی، مراسم رونمایی رسمی Nokia 8 ساعت ۷:۳۰ دقیقه عصر ۲۵ مرداد در شهر لندن برگزار خواهد شد. مراسمی که آغاز راه ورود یک رقیب جدید و البته نام آشنا به بازار گران قیمت‌های دنیای گوشی‌های هوشمند خواهد بود.

Nokia 8 اولین پرچمدار تحت برند نوکیا در سه سال گذشته است، همچنین اولین گوشی پرقدرت اندرویدی تحت برند نوکیا نیز محسوب می‌شود. هوشمندی زیبا، قدرتمند و جذاب که بازار بزرگان را هدف گرفته و به دنبال تکرار موفقیت‌های سال‌های نه چندان دور برند دوست داشتنی نوکیا در جهان است.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید