در کلبه‌ای جغد شکل اقامت کنید و از دسترس خارج شوید!

You are currently viewing در کلبه‌ای جغد شکل اقامت کنید و از دسترس خارج شوید!

اگر می‌خواهید معنای واقعی بازگشت به طبیعت را درک کنید، کافی است از همه‌ی فناوری‌های ارتباطی امروز دست بکشید به این خانه‌ی جغد شکل در حومه‌ی شهر بوردو، واقع در جنوب شرق کشور فرانسه بروید. اقامت در این خانه‌ی جغد شکل رایگان است و همه چیز برای اقامت شما آماده است.

این خانه‌ی زیبا و رویایی محلی برای اقامت کسانی است که به محلی ساده، زیبا، هیجان انگیز و البته در دل طبیعت نیاز دارند. اقامت در خانه‌ی جغد شکل بخشی از ابتکار هنری مردم شهر بوردو به نام Bruit de Frigo است. هدف از این طرح، گسترش گردشگری محلی ساکنان بوردو و نیز ایجاد یک محل گردشگر پذیر برای گردشگران و مسافران این شهر است.

بیشتر بخوانید:  گردشگری محلی چیست؟ گردشگر محلی کیست؟

کلبه چوبی جغد شکل

کلبه‌ای جغد شکل در دل طبیعت

این کلبه‌ی چوبی دوست داشتنی، سه طبقه دارد که تقریباً در آن هیچ چیز به جز یک تشک دایره شکل و نیز نمایی ۳۶۰ درجه از محیط طبیعی اطراف وجود ندارد. در مدت اقامت در این کلبه، ساکنان به هیچ گونه ابزار ارتباطی و فناوری‌های جدید دسترسی ندارند و همه چیز برای سفری به دل طبیعت آماده است. کلبه‌ی جغد شکل در کنار برکه‌ای زیبا ساخته شده و درِ این کلبه‌ی چوبی به سمت برکه باز می‌شود.

ایده‌ي طراحی کلبه به شکل پرنده خیلی سریع به ذهنم رسید. پس از گسترش مناطق تجاری در سال‌های اخیر، پرندگان مهاجری را می‌دیدم که در آسمان اینجا در حال گشت و گذار بودند و به دنبال محل این برکه‌ی در آستانه‌ي خشکی بودند. طراحی قسمت‌های کلبه و نوک پرنده نیز به نوبه‌ي خود ادای احترامی به دو مجسمه ساز شهیر فرانسوی فرانسیس پومپون و فرانسیس-ژاویر لالان است.
طراح کلبه در گفتگو با وبسایت شهرداری بوردو

برای اقامت رایگان در این کلبه‌ی چوبی نیاز به کار خاصی نیست و هر کسی می‌توانید این کلبه را از طریق صفحه‌ي رزور آن در وبسایت شهرداری بوردو (اینجا) رزرو کند.

کلبه چوبی جغد شکل

اقامت رایگان در کلبه

اقامت رایگان در بوردو

کلبه چوبی در بوردو

دیدگاهتان را بنویسید