داستان طنز منطق الانس / مقدمه‌ای بر فصل اول!

You are currently viewing داستان طنز منطق الانس / مقدمه‌ای بر فصل اول!

بیشتر از دو سال و نیم از انتشار آخرین مجموعه داستان طنز در ای‌پی‌بلاگ میگذره، آخرین داستان طنزی که اینجا منتشر شد، شرکت بود. داستانی که البته پر حاشیه‌ترین داستان منتشر شده‌ی تاریخ ای‌پی‌بلاگ هم بود.

توی این دو سال و چند ماه، هرچند خیلی دوست داشتم یه مجموعه‌ی طنز جدید بنویسم، اما تغییرات وبسایت و یه سری دیگه از موضوعات جزئی و کلی باعث شد نتونم بنویسم. توی این مدت فقط تونستم داستان طنز جومونگ رو ویرایش کنم و دوباره تو سایت منتشرش کنم و البته صفحه‌ي روزنامه رو هم راه انداختم که یه ستون شبه طنز روزانه، برای فرار از روزمرگی داشته باشم. ولی خب از هر چی بگذریم سخن داستان طنز خوش‌تر است…

تجربه‌ي شیرین، جالب و پر نقد و نظر خوانندگان و دنبال کنندگان وبسایت برای داستان طنز شرکت و همینطور تغییر وضعیت داخلی و خارجی خودم از بد به بدتر(!) دو عامل اساسی برای نوشتن داستان طنز جدیدی هست که اسمش تکراریه و قبلاً هم از این اسم برای نوشتن یه داستان طنز کوتاه استفاده کردم که البته توی فیسبوک منتشر شد و اینجا نوشته نشد. این داستان فقط هم اسم اونه و فرقش زمین تا آسمون.

پیشگفتاری بر منطق الانس

همونطور که از اسم داستان معلومه، منطق الانس هجونامه‌ایه برای دنیای امروز و اتفاقاتشه که اسمش بر گرفته از کتاب مشهور منطق الطیر عطاره. داستان سی مرغ عطار که به دیدن سیمرغ رفتن رو به داستان سی انسان مشهور و معروف تبدیل کرده و خواهم کرد که به دیدن سیمن (۳۰Man) می‌رن! فصل اول این داستان سی قسمت خواهد بود که توی هر قسمت یه نفر معرفی می‌شه. این که چطور به دیدن سیمن می‌رن هم در فصول بعدی تشریح خواهد شد. از اونجایی که تازه شروع به انتخاب این سی نفر برای شرکت در این سفر پر پیچ و خم کردم، می‌تونین فرد خوش شانس مورد نظرتون رو معرفی کنین تا بفرستم به دیدن سیمن!

منتظر انتقادات، پیشنهادات و نظرات شما هستم.

+ تصویر: نقاشی دیواری اثری از کنسو میازاکی.

این پست دارای یک نظر است

  1. رضا

    دونالد ترامپ

دیدگاهتان را بنویسید