Galaxy Note 8 ؛ پرچمدار جدید سامسونگ رسماً رونمایی شد

You are currently viewing Galaxy Note 8 ؛ پرچمدار جدید سامسونگ رسماً رونمایی شد

بالاخره انتظارها به سر رسید و پرچمدار جدید کهکشان سامسونگ، Galaxy Note 8 رونمایی شد. پرچمدار جدیدی که جانشین هوشمند دیگری شده که هنوز هم مشکلات باتری‌اش نقل محافل است. Galaxy Note 8 سامسونگ آماده تا تجربه‌ای جدید را برای کاربرانش رقم بزند و یک بار دیگر خانواده‌ی نوت سامسونگ را به عرش برساند. اما سامسونگ برای این کار، چه چیزی تدارک دیده است؟

مشخصات فنی Samsung Galaxy Note 8

مهم‌ترین و شاید اولین نکته‌ای که در پرچمدار جدید سامسونگ توجهات را به خود جلب می‌کند، نمایشگر ۶٫۳ اینچی سوپر آمولد edge-to-edge است که قطعاً به کمک قلم S Pen می‌تواند تجربه‌ای لذت بخش برای نوشتن را به ارمغان بیاورد. کیفیت نمایشگر این هوشمند قدرتمند، QHD+ است و با پشتیبانی از فناوری Mobile HDR، تجربه‌ای بی نظیر از نمایش تصاویر را خلق می‌کند.

دیگر ویژگی منحصر بفرد Galaxy Note 8 دارا بودن دو دوربین اصلی با کیفیت ۱۲ مگاپیکسلی است. دو دوربین که  فاصله‌ی کانونی آن‌ها f/1.7 و f/2.4 است. قابلیت فیلم برداری با کیفیت ۲۱۶۰p با ۳۰fps دیگر ویژگی دوربین اصلی این هوشمند است. دوربین جلوی Galaxy Note 8 نیز ۸ مگاپیکسل با قابلیت فیلم برداری ۱۴۴۰p است.

بیشتر بخوانید:  پرچمداران سامسونگ رونمایی شدند؛ معرفی رسمی Samsung Galaxy S8 و S8+

دارا بودن حافظه رم ۶ گیگابایتی، پردازشگر هشت هسته‌ای (۴×۲٫۳۵ GHz Kryo & 4×1.9 GHz Kryo) و نیز تراشه‌ي ۱۰ نانومتری اسنپدراگون ۸۳۵ برای امریکا و چین؛ یا هشت هسته‌‌ای (۴×۲٫۳ GHz & 4×1.7 GHz) با تراشه‌ي اگزینوس ۸۸۹۵ برای اروپا، خاورمیانه و افریقا قادر به اجرای همزمان دو نرم افزار و یا دو کپی از یک نرم افزار است. قابلیتی که به کمک سیستم عامل اندروید ۷٫۱ نوقا و دارا بودن نرم افزارهای اختصاصی سامسونگ جذاب به نظر می‌رسد. پشتیبانی از دوربین Gear VR و Dex نیز از دیگر ویژگی‌های این پرچمدار تازه وارد است. پردازشگر گرافیکی این گوشی نیز در نسخه‌ي چین و امریکا ادرنو ۵۴۰ و در اروپا، خاورمیانه و افریقا Mali-G71 MP20 است.

سامسونگ گلکسی نوت 8

گوشی و قلم Galaxy Note 8 هر دو مقاوم در برابر آب (یک و نیم متر زیر آب تا سی دقیقه) و گرد و غبار هستند و دارای تأییدیه IP68 هستند. باتری غیر قابل تعویض این گوشی نیز از نوع لیتیوم-یون با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت است.

سایر امکانات معمول نظیر جک ۳٫۵ میلی متری، وای-فای، سریع‌ترین شبکه‌های ارتباطی و شتاب سنج، اسکنر اثر انگشت، کارت حافظه تا سقف ۲۵۶ گیگابایت و… نیز که بدون شک وجود دارند.

Galaxy Note 8 در سه مدل ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی و در چهار رنگ سیاه، خاکستری، آبی و طلایی به بازار خواهد آمد. قیمت پرچمدار جدید سامسونگ حدود ۱۰۰۰ یورو است که برای مدل‌های مختلف متفاوت هستند.

Galaxy Note 8

منبع

دیدگاهتان را بنویسید