Age of Empires IV ؛ صعود امپراتوری‌ها و سقوط پادشاهی‌ها در عصر امپراتوری ۴

You are currently viewing Age of Empires IV ؛ صعود امپراتوری‌ها و سقوط پادشاهی‌ها در عصر امپراتوری ۴

نسخه‌ی جدید بازی عصر امپراتوری، Age of Empires IV با شعار «امپراتوری‌ها صعود خواهند کرد و پادشاهی‌ها سقوط» رونمایی شد. بازی محبوبی که نسخه‌های پیشینش در سال‌های گذشته سبک بازی‌های استراتژیک را متحول کرده‌اند و انتظار می‌رود نسخه‌ی جدید نیز همین راه را ادامه دهد.

اولین نسخه‌ی بازی عصر امپراتوری در سال ۱۹۹۷ ارائه شد، نسخه‌ی دوم ۱۹۹۹ و نسخه‌ی سوم بازی نیز در سال ۲۰۰۵ منتشر شد. حالا پس از گذشت ۱۲ سال از انتظار آخرین نسخه‌ي بازی Age of Empires، چهارمین نسخه‌ی این بازی در آستانه‌ی انتشار است و اولین تیزر رسمی آن نیز منتشر شده است.

داستان بازی Age of Empires IV

در سه نسخه‌ی پیشین، دوران ابتدایی تمدن‌ها، قرون وسطی و عصر استعمارگری به تصویر کشیده شد، سه عصری که داستان‌های بازی را به خود اختصاص دادند. با اینکه هنوز از عصری که داستان بازی Age of Empires IV در آن جاری است خبر نداریم، اما حضور کت قرمزهای بریتانیایی، لژیونرهای رومی، مردمان بومی امریکا، سامورایی‌های ژاپنی و چندین و چند دسته‌ از مردمان قدیمی جهان در تیزر بازی، نشان از تنوع بسیار زیاد سربازان و کشورهای حاضر در بازی Age of Empires IV است. به هر حال هنوز هیچ چیز درباره‌ي داستان بازی Age of Empires IV قطعی نیست.

بیشتر بخوانید:  Xbox One X مایکروسافت قدرتمندترین کنسول بازی تاریخ را رونمایی کرد

توسعه دهنده‌ی این بازی به مانند نسخه‌های پیشین، شرکت کانادایی Relic Entertainment است و مثل همیشه، مایکروسافت منتشر کننده‌ی این بازی است. بازی جذابی که کنسول اجرای آن رایانه‌ی سخصی و ویندوز ۱۰ است.

اینک با معرفی Age of Empires IV رویاها به حقیقت پیوسته است و ما به اینکه بخشی از این میراث بزرگ هستیم، افتخار می‌کنیم. بی‌صبرانه سعی می‌کنیم که توانایی خود را به عنوان استدیویی که محتوایی تاریخی را با گیم‌پلی قدرتمند استراتژیک تلفیق کرده است، برای رساندن این بازی به جایگاهش در صدر بازی‌های استراتژیک و نیز آنان که عاشق این بازی هستند، نشان دهیم.
بخشی از بیانیه‌ Relic Entertainment برای معرفی بازی

دیدگاهتان را بنویسید