رکوردشکنی قسمت پایانی فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت

You are currently viewing رکوردشکنی قسمت پایانی فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت

هنوز دو روز از نمایش آخرین قسمت فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت نمی‌گذرد اما خبرهای مربوط به این سریال نقل محافل خبری مختلف شده است. یکی از جدیدترین خبرهایی که امروز درباره‌ی این سریال منتشر شده، آمار بینندگان آن در امریکاست. آماری که از رکوردشکنی قسمت پایانی فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت خبر می‌دهد.

بر اساس آمار منتشر شده توسط شبکه‌ اچ‌بی‌او، قسمت هفتم فصل هفت سریال بازی تاج و تخت با ۱۲٫۱ میلیون نفر، پر بیننده‌ترین قسمت تاریخ این سریال بوده است. این در حالی است که اگر بینندگان سریال از طریق سرویس HBO Go را هم به آن اضافه کنیم، بینندگان بازی تاج و تخت به ۱۶٫۵ میلیون نفر می‌رسد. آماری شگفت انگیز که نشان از رکوردشکنی جدیدی برای سریال بازی و تخت است.

رکوردشکنی فصل رکوردشکنی‌ها!

البته این اولین رکوردشکنی آمار بینندگان فصل هفتم نیست و برای چهارمین بار در فصل هفتم است که رکورد بینندگان قسمت‌های قبلی شکسته می‌شود. به این ترتیب نه تنها فصل هفتم پر بیننده‌ترین فصل سریال بازی تاج و تخت به شما می‌رود بلکه قسمت آخر فصل هفتم،«اژدها و گرگ» نیز پربیننده‌ترین قسمت سریال است.

بیشتر بخوانید:  معرفی سریال Person of Interest ؛ نهایت هیجان در فیلم‌نامه‌ای قدرتمند و جذاب

آمار بالای بیننده اما پیروزی دیگری نیز برای بازی تاج و تخت به دست آورده است؛ پس از نمایش آخرین قسمت از فصل هفتم مردگان متحرک، سریال محبوب شبکه‌ AMC، که به رکورد ۱۱٫۳۵ میلیون نفر بیننده دست یافت، حالا بازی تاج و تخت رکورد بینندگان این سریال را نیز شکسته و از آن پیشی گرفته است.

این آمار خارق‌العاده در حالی منتشر شده که هنوز آماری از نمایش جهانی سریال در دست نیست، همچنین نسخه‌ دی‌وی‌دی سریال نیز وارد بازار نشده است. با این اوصاف هنوز هم بازی تاج و تخت برای رکوردشکنی بیشتر زمان دارد و باید منتظر آمارهای نجومی بیشتری بود.

نمایش خوب فصل هفتم، افزایش حساسیت داستان و انتظار نبرد بزرگ در فصل هشتم، احتمالاً فصل بعدی را هم پربیننده نگه خواهد داشت و شاید دور از ذهن نباشد که این رکوردها در فصل بعدی نیز دوباره شکسته شوند.

منبع: The Verge

دیدگاهتان را بنویسید