۱۰۰ قسمت با سریال Suits ؛ کمدی زندگی وکلایی بسیار جدی!

You are currently viewing ۱۰۰ قسمت با سریال Suits ؛ کمدی زندگی وکلایی بسیار جدی!

دیشب، چهاشنبه ۳۰ آگوست، صدمین قسمت یا به عبارتی دیگر قسمت هشتم از فصل هفتم سریال suits از شبکه USA پخش شد. قسمتی تماشایی و هیجان انگیز که مثل سایر قسمت‌ها همه چیز داشت، از نبردهای وکلا و شوخی‌های دوستانه تا قتل و خیانت و تصمیم درست!

توجه: ادامه‌ی متن دارای مطالبی است که داستان قسمت صدم سریال Suits را لو می‌دهد.

قسمتم صدم سریال suits با نام «۱۰۰» در حالی دیشب به روی آنتن رفت که هیچ چیز قابل پیش‌بینی نبود. در واقع داستان در نقطه‌ی اوجی به سر می‌برد که رو به افول نهاده بود و رقابت‌ها و رفاقت‌های شخصیت‌ها در وضعیتی پیچیده قرار داشت. وضعیتی که شاید در این سریال بی‌سابقه بود. دور شدن دانا (با بازی سارا رافتی) و مایک (پاتریک جی.آدامز) از هاروی (گابریل مکت)، شکست روحی لوییس (ریک هافمن)، پیچیدگی در رابطه‌ ریچل (مگان مارکل) و مایک و… همه چیز را برای تغییراتی سخت در سریال آماده کرده بود. تغییراتی که البته به نحوی خوب و جذاب به سمتی دیگر حرکت کرد.

شاید انتخاب پاتریک جی.آدامز برای کارگردانی این قسمت را هم باید به ویژگی‌های قسمت ۱۰۰ سریال Suits اضافه کنیم. ویژگی جالبی که همه‌ی ابزارهای لازم برای تبدیل شدن قسمت «۱۰۰» به قسمتی ویژه برای مخاطبان را فراهم کرد. آرون کورش، خالق سریال Suits نگارش فیلمنامه‌ي قسمت صدم را به ریک مایرراگوئی سپرد، نویسنده‌ای که البته تا پیش از این، فیلمنامه‌ي بیش از ۱۰ قسمت Suits را نوشته بود.

قسمت 100 سریال Suits

هرچند به شخصه خیلی دوست داشتم در قسمت صدم سریال Suits جسیکا پیرسون (جینا تورس) هم در داستان حضور پیدا می‌کرد، اما نمی‌توان نادیده گرفت این قسمت به جز همین یک مورد همه چیز داشت و مثل همیشه روند خوبی در سریال شاهد بودیم. شاید نوشته‌ی مریل بار در وبسایت فوربس در این زمینه توضیحی زیبا از قسمت صدم باشد.

قسمت «۱۰۰» امشب همه چیز داشت. یکی می‌خواست مورد احترام باشد، یکی می‌خواست به عشقی دست یابد که نداشت، یکی در مقابل رقیبانش به نبرد پرداخت و…
اگر قسمتی از سریال وجود داشته باشد که همه چیز را درباره‌ي سریال Suits شرح دهد، بدون شک همین قسمت است.

جشن فیلم‌برداری صدمین قسمت سریال Suits
جشن فیلم‌برداری صدمین قسمت سریال Suits

خلاصه‌ای داستان و اخبار سریال Suits

داستان قسمت ۱۰۰ از جایی شروع شد که الکس (دولی هیل) وضعیت خطرناکش را برای مایک در پایان قسمت قبلی شرح داد. اتفاقی که مایک را در راه جدیدی قرار داد و با همکاری هاروی و البته رابرت زین (وندل پیرس) پرونده‌ای جدید تشکیل شد و پس از کش و قوس‌های فراوان مثل ورود ریچل (دختر رابرت) به قضیه، داستان به نقطه‌ای مثبت رسید. از سویی دیگر دوری دانا از هاروی، بازگشت او به رابطه‌ای قدیمی و برخورد ناکهانی او با پائولا در دفتر هاروی، زاویه‌ای احساسی از داستان را نقل می‌کند که جذابیت خاص خودش را دارد. روایتی که البته به تصمیم دیرهنگام اما درست دانا ختم شد. در این میان از اتفاقات مربوط به لوییس هم نباید گذشت و روند زندگی او نیز در این قسمت تغییری مهم داشت.

بیشتر بخوانید:  دیالوگ منتخب / سریال سوتس / فصل اول، قسمت دهم: زندگی صوری

حالا همه چیز کمی بهتر شده است اما هنوز هم می‌توان حدس‌هایی درباره‌ي قسمت‌های آینده زد. پیشرفت هاروی در رابطه با پائولا، بهبود وضعیت روحی دانا، تغییرات روحی و روانی لوئیس و به سرانجام رسیدن ازدواج ریچل و مایک. نباید فراموش کنیم که آرون کورش تأیید کرده که قسمت پایانی فصل ۷ سریال Suits آغازی بر دنباله‌ای دیگر از سریال است که جینا تورس را در نقش جسیکا پیرسون در تگزاس روایت خواهد کرد. این که فصل هفتم آخرین فصل سریال Suits است یا نه هنوز معلوم نیست اما به گفته‌ي آرون کورش شانس بسیار خوبی برای ساخت فصل هشتم وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید