تریلر رسمی فیلم سینمایی Hostiles با بازی کریستین بیل

You are currently viewing تریلر رسمی فیلم سینمایی Hostiles با بازی کریستین بیل

دیدن کریستین بیل در شکل و شمایل دوران غرب وحشی چندان پیش نمی‌آید. آخرین باری که کریستین بیل نقشی در فیلمی وسترن بازی کرد به حدود ۱۰ سال پیش و فیلم۳:۱۰ به یوما (۳:۱۰ to Yuma) باز می‌گردد. حالا اما اولین تریلر رسمی فیلم سینمایی Hostiles یا متخاصمان بار دیگر این ستاره‌ی هالیوودی را در لباسی وسترنی نشان می‌دهد.

داستان فیلم سینمایی Hostiles

بیل در فیلم سینمایی Hostiles نقش کاپیتان افسانه‌ای ارتش امریکا در نبرد سخت و طاقت فرسای میان ارتش امریکا با سرخپوستان بومی در سال ۱۹۸۲، کاپیتان بلاکر را بازی می‌کند. داستان از جایی شروع می‌شود که کاپیتان بلاکر علی رغم مخالفت اولیه‌اش، یکی از فرماندهان جنگی در حال مرگ قبیله شاین (با بازی وس استادی) و خانواده‌اش را از مکانی در مونتانا به پاسگاهی در نیومکزیکو همراهی و اسکورت می‌کند.

بیشتر بخوانید:  100 قسمت با سریال Suits ؛ کمدی زندگی وکلایی بسیار جدی!

در میانه راه، این دو با بیوه‌ای به نام روزالی کواد (با بازی رزمند پایک) روبرو می‌شوند که خانواده‌اش در دشت‌های اطراف به قتل رسیده‌اند. این گروه کوچک که ناخواسته همسفر هم شده‌اند، با چالش‌هایی نظیر بی‌اعتمادی بین خودشان، محیط راه و از همه مهم‌تر قبیله متخاصم کومانچی روبرو شوند. قبیله کومانچی به دلایلی سعی می‌کند این سفر انجام نشود و پیش از رسیدن آن‌ها را به قتل برسانند. داستان فیلم سینمایی Hostiles روایتی تلخ، سخت و دراماتیک از سفری دشوار است.

بازیگران دیگری نظیر بن فاستر، پیتر مولان، روری کاکرین و جسی پلمونس نیز در فیلم سینمایی Hostiles ایفای نقش می‌کنند. این فیلم چهارمین تجربه کارگردانی اسکات کوپر است. فیلم‌های سینمایی دل دیوانه، خارج از کوره و عشاء شیطانی سه فیلم پیشین او هستند که مثل همین فیلم، بازیگران سرشناسی در آن‌ها حضور داشته‌اند.

فیلم سینمایی Hostiles برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو نمایش داده خواهد شد. البته هنوز زمان اکران عمومی این فیلم منتشر نشده است و باید منتظر ماند و دید که چه زمانی فیلم جدید کریستین بیل روی پرده خواهد رفت.

این پست دارای یک نظر است

  1. احمد

    مطلب بسیار خوبی بود.ممنون

دیدگاهتان را بنویسید