اولین تریلر رسمی فیلم جنگ معاصر با بازی بندیکت کامبربچ

You are currently viewing اولین تریلر رسمی فیلم جنگ معاصر با بازی بندیکت کامبربچ

انتظارها به سر رسید و بالاخره اولین تریلر رسمی فیلم سینمایی جنگ معاصر یا The Current War منتشر شد. درامی تاریخی که هنوز نیامده برخی از کارشناسان آن را شانس مهمی برای کسب اسکار امسال می‌دانند و از آن به عنوان فیلمی خوب یاد می‌کنند.

از نظر فناوری الکتریسیته، سال‌های پایانی قرن نوزدهم تأثیر بسیار مهمی بر زندگی و اتفاقات سال‌ها و حتی قرن‌های بعدی داشته است. در همین سال‌ها بوده که شرکت توماس ادیسون، مخترع و دانشمند شهیر آن دوران، وارد نبردی حقوقی با شرکت رقیبش، جورج وستینگ‌هوس شد و آینده‌ی فناوری الکتریسیته را رقم زد. این نبرد حقوقی در امریکا به نبرد جریان متناوب و جریان مستقیم مشهور است. فیلم سینمایی جنگ معاصر روایتی دراماتیک از نبرد توماس ادیسون (با بازی بندیکت کامبربچ) و جورج وستینگ‌هوس (با بازی مایکل شنون) بر سر آینده‌ي الکتریسیته در سال‌های پایانی قرون نوزدهم میلادی است.

بیشتر بخوانید:  تریلر رسمی فیلم سینمایی Hostiles با بازی کریستین بیل

حضور بندیکت کامبربچ در نقش توماس ادیسون یکی از جنبه‌های جذاب فیلم جنگ معاصر است. او که با بازی نقش شخصیت‌های تاریخی بیگانه نیست، سه سال پیش با بازی در نقش آلن تورینگ ریاضیدان مشهور در فیلم بازی تقلید، حتی کاندیدای جایزه اسکار نیز شد. شاید شرلوک هلمزی که در چند سال اخیر بندیکت کامبربچ بازی کرده است بسیار خاطره انگیز باشد اما او در حال حاضر جزئی از پروژه مارول نیز هست و دکتر استرنج دنیای مارول هم به شمار می‌رود.

در سمت مقابل، مایکل شنون در نقش جورج وستینگ‌هوس به ایفای نقش می‌پردازد. از جمله فیلم‌های مشهوری که او در آن حضور داشته می‌توان به جاده انقلابی، روز دوم ماه فوریه، مرد پولادین، جک کانگورو، جرایم سنگین و آیسمن اشاره کرد. نیکلاس هولت، تام هالند، کاترین واترستون و تپپنس میدلتون نیز دیگر بازیگران اصلی این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.

جنگ معاصر به کارگردانی آلفونسو گومز-ریژون و نویسندگی مایکل میتنیک، از ۲۴ نوامبر سال ۲۰۱۷ به روی پرده خواهد رفت. البتهاین فیلم در ماه سپتامبر برای اولین بار در جشنواره فیلم تورنتو نمایش داده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید