Apple Watch 3 ؛ معرفی نسل سوم ساعت هوشمند اپل

You are currently viewing Apple Watch 3 ؛ معرفی نسل سوم ساعت هوشمند اپل

اپل در کنار معرفی آیفون ۸ و آیفون X، نسل سوم از سری ساعت‌های هوشمندش را نیز معرفی کرده است. Apple Watch 3 با یک تغییر عمده به میدان آمده است،‌ پشتیبانی از شبکه ارتباطی نسل چهارم LTE. این قابلیت یعنی دارندگان ساعت هوشمند جدید اپل قادر هستند بدون نیاز به گوشی، موسیقی گوش بدهند، زنگ بزنند، پیامک بفرستند و البته از وضعیت سلامتیشان هم آگاه شوند.

تیم کوک، مدیر عامل اپل این ساعت را ساعت شماره‌ي یک جهان نامید و آن را بالاتر از محصولات برندهای مشهوری نظیر رولکس، فوسیل و امگا دانست. این ادعا البته چندان به آمار رشد فروش سال به سال ۵۰ درصدی این ساعت هوشمند نیز بی‌ربط نیست.

ساعت هوشمند اپل 3

مشخصات سخت افزاری Apple Watch 3

Apple Watch 3 دارای پردازشگر مرکزی دو هسته‌ای جدید اپل است. پردازشگری که اپل سرعت آن را ۷۰ درصد بیشتر از پردازشگر مدل‌های قبلی اعلام کرده و این قابلیت باعث شده در این ساعت، دستیار صوتی اپل، سیری قابلیت سخن گفتن داشته باشد. تراشه جدید W2 نیز باعث سرعت اینترنت وای فای ساعت ۸۰ درصد و برد آنتن دهی آن ۵۰ درصد بیشتر شود. سیستم عامل این ساعت هوشمند نیز WatchOS 4 است و قابلیت‌های مدل‌های قبلی نظیر جی‌پی‌اس و مقاومت در برابر آب نیز در این ساعت استفاده شده است.

بیشتر بخوانید:  آیفون X رونمایی شد؛ فناورانه، قدرتمند و بی حاشیه مثل اپل

Apple Watch 3 در دو مدل معمولی و ارتباط سلولی (cellular connectivity) و در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و سیاه به بازار عرضه خواهد شد. قیمت این دو مدل به ترتیب از ۳۲۹ و ۳۳۹ دلار به فروش خواهند رسید. همچنین جعبه‌ی این ساعت نیز دو مدل ۳۳ و ۴۲ میلی متری دارد.

ساعت هوشمند Apple Watch 3

اپل در نظر دارد این ساعت جدید را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید کند. به عنوان مثال در همکاری با شرکت Hermès طراحی ساعت مچی هوشمند اپل تغییر کرده و همین تغییر در طراحی باعث تغییر قیمت آن نیز شده است. قیمت ساعت‌های تولید شده تحت این همکاری از ۱۱۴۹ دلار آغاز می‌شود.

پیش فروش Apple Watch 3 از ۱۵ سپتامبر آغاز و فروش این ساعت مچی جذاب از ۲۲ سپتامبر آغاز خواهد شد.

منبع: سایت رسمی اپل

این پست دارای یک نظر است

  1. گرشا

    تو زمینه ای که فعالیت میکنید جزو بهترین سایت ها هستید.

دیدگاهتان را بنویسید